Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1358152 Winterslaapzak

• Auteur

Wanneer doen jullie ongeveer een winterslaapzak aan bij jullie baby?? Ik zat er zelf aan te denken om dat te doen als ik zelf ook mijn winterdekbed erop ga doen, of zou dat eerder moeten?
    Misschien dat ik niet eens zo lang kan wachten omdat mijn lieve schat nu al bijna uit haar 60 cm zomerslaapzakje is gegroeid….

#4113540 Quote

wij gebruiken hem nu al. Is op haar kamertje ook niet zo heel warm, dus ze heeft het ook hard nodig.

#4113626 Quote

Wij gebruiken hem ook, zelfs met van die mouwtjes. Ze heeft anders helemaal paarse armpjes van de kou. En de CV aan op de slaapkamer vind ik niet zo fris.

Miriam1984
    Bijdrager
    #4113640 Quote

Onze zoon heeft ook al lekker zijn winterslaapzak hoor. Die kleintjes koelen zo snel af in bed.

Groetjes,

Miriam

Anninas
    Bijdrager
    #4113688 Quote

Hallo,

Ik zou inderdaad ook goed naar mijn kindje kijken en naar de temperatuur op de kamer.
    Bij ons is het boven erg koud. De verwarming gaat alleen aan voordat ze in bad moet, zodat het op z’n minste 18-19 graden is. Daarna gaat hij op haar kamertje weer uit.
    Onze meid slaapt nu in een winterslaapzak, van de hema, zonder mouwen. Ze heeft wel al een dikkere piama aan. En ze slaapt dan ook nog lekker onder het dekbed.
    Trouwens bij de hema zijn de dikkere slaapzakken deze week in de aanbieding voor 8 euro geloof ik. Dat scheelt dus wel weer even.

Groetjes Anne

Anninas
    Bijdrager
    #4113689 Quote

Hallo,

Ik zou inderdaad ook goed naar mijn kindje kijken en naar de temperatuur op de kamer.
    Bij ons is het boven erg koud. De verwarming gaat alleen aan voordat ze in bad moet, zodat het op z’n minste 18-19 graden is. Daarna gaat hij op haar kamertje weer uit.
    Onze meid slaapt nu in een winterslaapzak, van de hema, zonder mouwen. Ze heeft wel al een dikkere piama aan. En ze slaapt dan ook nog lekker onder het dekbed.
    Trouwens bij de hema zijn de dikkere slaapzakken deze week in de aanbieding voor 8 euro geloof ik. Dat scheelt dus wel weer even.

Groetjes Anne

read more image Lees ook: De meest voorkomende babykwaaltjes

Anninas
    Bijdrager
    #4113690 Quote

Hallo,

Groetjes Anne

reisa
    Bijdrager
    #4113718 Quote

Mijn dochter heeft geen deken in bed en slaapt nu dus al in een winterslaapzak. Het ligt er ook wel aan of je nog een deken gebruikt of niet. En hoe warm de slaapkamer is en hoe warm je kindje het heeft.
    Maar aangezien we al wat nachtvorst hebben gehad, lijkt het mij best kunnen.

#4113750 Quote

hoi,

ik gebruik de winterslaapzak ook al. heb er wel de mouwtjes nog van af gehaald.
    wel heeft ze nu vaak een pyama en een rompertje aan met lange mouwen.

@anninas: hoe oud is jouw kindje? ik heb namelijk gehoord dat je pas een dekbed mag gebruiken als ze 2 zijn dit ivm wiegedood

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct