Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1358535 Moedeloos

• Auteur

Pff hebben jullie dat nou ook, dat je er zo moedeloos van wordt…?

We zijn nu al 7 maanden bezig, netjes volgens ovu testen en alles erop en eraan….niets!
    Nu deze week, dacht ik zeker dat ik zwanger was, 4 dagen overtijd (anders altijd precies op tijd), enorme borsten naar mijn idee, die behoorlijk pijnlijk waren, heb ik anders ook nooit….humeurwisselingen, misselijk etc.
    We wilde morgen een test gaan doen, aangezien die 4 dagen geleden negatief was, maar wat denk je? Mijn lichaam houdt me eens goed voor de gek en ik wordt net ongesteld!!!!

Zo balen, want ik had echt goede hoop dit keer.
    En nu is die hoop ineens weg, of het bloeden moet vandaag ook weer ophouden…?

Iemand hier ook last van, dat je er ook even gek van wordt, van je eigen lichaam?

#4113909 Quote

Ja ik begrijp je volkomen. Ik ben wel korter bezig om zwanger te worden, maar dus iedere keer pas later ongesteld. En iedere keer denk ik weer “oh het zou best kunnen” maar helaas…….
    Misschien gewoon doorgaan en afleiding zoeken (probeer ik ook 🙁
    Ook heb ik enorme last van mijn hormonen en zit mijn gezicht helemaal onder de oneffenheden, terwijl ik normaal nergens last van heb.

Sterkte en ik hoop dat je snel zwanger wordt!

Liefs Vic

#4113924 Quote

Ook last van en dat al 22 rondes,dus begrijp je meer dan volkomen. Elke ronde weer verrassing, maar sinds ik bij gyn loop iets meer houdvastigheid van wanneer mn ei en mijn ongi komt.
    Succes.

Bloempje27
    Bijdrager
    #4113992 Quote

Meid, wat een spanning hè? 7 maanden wachten is ook al best lang… maar het kan nog hoor… verlies de moed niet… niet ieder stel wordt binnen 3 maanden zwanger of binnen een halfjaar… mijn tip is: vanaf het moment dat je bijna niet meer ongie bent… om de 2/3 dagen gaan vrijen tot je zeker weet dat je je ei hebt gehad… dan liggen er zaadjes klaar op het moment dat je eitje springt en heb je gewoon meer kans dan dat je 1/2 keer vrijt rond de eisprong. Want voor je ei vrijen heeft meer nut dan op het moment van je eitje en na die tijd heeft bijna geen zin meer. Dus voor die tijd om de 2 dagen klussen en op de dag van je eisprong…..

Succes en hoop dat het de volgende keer wel raak is…. er komt vast gauw een moment dat je wel positief test… ik hoop het voor je!

Wenser
    Bijdrager
    #4114085 Quote

Ik snap je heel goed. Ik heb ruim anderhalf jaar moeten ‘vechten’ voor een zwangerschap. Tenminste zo voelde het voor mij wel. Alles geprobeerd van standjes, testen, extra vitamines, verschillende vrijfrequenties etc. Toen naar de gyn, alles doorgelicht van ons beiden: niks te vinden. Maar de zwangerschap kwam maar niet en ik zou afgelopen dinsdag naar de gyn gaan voor vervolgstappen.

En nu…. nu heb ik vorig weekend een +-je getest. We zijn zoooo blij. Maar ook onzeker natuurlijk, we hopen dat het mag blijven!

Wat ik wil zeggen; het kan ook veel later met niet aanwijsbare reden ineens wel lukken.

#4114086 Quote

hoi blondie,
    wat superherkenbaar jouw verhaal!! goed dat je het hier even van je afschrijft. over de peroide van het zwanger worden wordt naar mijn mening niet zoveel gesproken en dus lijkt het of iedereen maar zwanger wordt behalve jijzelf. ik zit nu in de vijfde ronde en dacht de vorige keer ook zeker te weten dat ik zwanger was…. was ook vier dagen overtijd wat normaal nooit voorkomt maar had na twee dagen overtijd een negatieve test, dan stort echt je wereld even in. ik probeer er minder mee bezig te zijn (maar kijk wel elke dag even op dit forum…) en heb met mezelf afgesproken dat ik een volgende keer pas ga testen bij een week overtijd.
    hou moed hoor, er zijn zoveel vrouwen die zwanger worden in ronde 8, 9 of nog wat verder!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4114267 Quote

Ik begrijp heel goed dat je er moedeloos van wordt. Ik zit nu in ronde 8 en ben ook moedeloos…
    Ik heb me deze maand maar op het lijnen “gestort” zodat ik misschien wat minder met zwanger worden bezig ben. Wie weet lukt het daarom niet.
    Ik heb al een kindje dus het zou toch eens moeten lukken.

Je schreef dat je kwaaltjes had en 4 dagen overtijd was. Het zou natuurlijk best kunnen dat je wel zwanger was, maar dat het niet is blijven zitten en dat je daarom ook negatief testte.

Ik voor je duimen!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct