Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1358683 Vrijdag Iui Gisteren Eisprong

• Auteur

hallo damens

ik heb afgelopen maandag een echo gehad om mijn ei te meten. volgens de gyn waren ze ( 2 ei ) 14.mm ik had deze gyn nog nooit gehad en ik had er meteen een naar gevoel bij. ze keek me niet echt aan en ze vond dat ik de volgende keer op dag 10 moest komen voor echo.
    maar bij mijn iui 1 ben ik op dag 11 geinsimineerd. dat betekend als ik op dag 10 kom dat ik dan te laat kan zijn.???

maar goed nu loop ik 2 dagen achter volgens de gyn en heb morgen ( vrijdag ) iui 2 maar ik denk dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. ik heb net gebeld met het zh maar ze zeggen dat dat goed is????? maar een ei leeft toch maar 12 + uur.
    volgens haar 24 uur.
    ik denk dat deze iui verloren gaat maar toch moet ik hem laten doen.
    wie heeft dit ook wel eens gehad.

x kim

#4114050 Quote

he suus

ja dat is ook een mogelijkheid.
    maar ik denk dat mijn ei gisteren is gesprongen. voordat ik de prenyl moest spuiten. ik voel dat namelijk erg goed.

maar net zoals je zegt ik moet er meer vetrouwen in hebben.

x kim

wonder2011
    Bijdrager
    #4114063 Quote

Hoi,

Ja ik voel het ook altijd,maar je hebt toch op tijd de echo’s gehad.Je kan ook de voortekenen voelen??
    Je ei groeit 2mm per dag.

xsuusje

#4114076 Quote

kan het niet zijn dat je ook wel eens een eisprong krijgt als je ei nog niet volgroeit is.? normaal loop ik op de dag nauwkeurig en nu ben ik 2 dagen te laat.

ik kan er wel alles over bedenken maar dat heeft ook geen zin. ik ga zo gewoon even een ovu test halen

x kim

wonder2011
    Bijdrager
    #4114098 Quote

Nee volgens mij niet hoor.
    Ze hebben het toch bijgehouden?
    Ik zou als ik jou was proberen je niet zo druk te maken.Je maakt jezelf gek zo.

Doe indd. een ovulatietest mischien kan je dat bevestiging geven.

Succes.

x

#4114146 Quote

nou gek maak mezelf niet zo snel. ik ben wat dat betreft erg stabiel. ik heb een eigen bedrijf , ik sta vind ik zelf met beide benen op de grond. ik zou het alleen zo zonde vinden als deze iui voor niks gaat zijn.
    en wat ook zo frustrerend is is dat je vanuit elke hoek wel een ander verhaal hoord dus ik denk dat ik daarom wat onzeker ben geworden wat betreft deze iui.
    xkim

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #4114170 Quote

Hoi Kim,

Ik heb ook wel ’s gedacht dat ze te laat waren met een IUI maar uiteindelijk kon de arts zien dat het eitje pas zeer recent (enkele uren) ervoor gesprongen was, terwijl ik toch echt een dag tevoren de ovulatiepijnen had gevoeld. Met de IUI is ook de enige keer geweest dat ik ovulaties kon voelen. Anyways, lang verhaal kort makend, het kan zijn dat het lijkt alsof het eitje eerder springt dan het springt, maar over het algemeen zitten de artsen wel goed.
    Succes morgen!
    Esk

wonder2011
    Bijdrager
    #4114182 Quote

Succes morgen.

gr suusje

#4114232 Quote

mijn pc doet raar dus stuur nog maar bericht.

maar ik heb het advies van suus opgevolgd en heb er een ovu tegen aan gegooid. er was een duidelijke 2de streep dus mijn ei komt eraan. als de 2de streep lichter is dan is je sprong geweest toch? of het duurt nog even dan?

damens bedankt x kim

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct