Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1358716 Boy Of Girl

• Auteur

Hey,

Willen jullie ook weten wat het wordt en/of een voorgevoel?

Ik krijg volgens mij een broertje voor ons zoontje 😉

greetz, Nataz

#4114104 Quote

De vorige keer wist ik het niet. Nu zou ik het wel graag willen weten. Maar dat verandert misschien nog wel de komende maanden.

Ik heb in ieder geval de chinese conceptiekalender geraadpleegd en ook nog gependeld. Ben benieuwd hoe betrouwbaar het allemaal is.

#4114107 Quote

Ik ben er nog niet uit of ik het wil weten. Ergens wil ik het niet weten want dan blijft het spannend, maar ik ben ook zo benieuwd. Zelf heb ik totaal (nog) geen voorgevoel. Heb ook die chinese kalender nagekeken en heb even gechecked en bij mijn zus klopte het bij beide kids, dus of het waar is…. ben benieuwd….

#4114151 Quote

IK WIL HET WETEN!! en het liefst nu 😛 maarjah dat kan natuurlijk niet 😉
    Volgens de chinezen zou ik een meid moeten krijgen, en de chinezen hadden het ook goed bij mn eerste :P, maar ik moet het nog zien gebeuren. Ik voel me exact zoals bij mn zoontje…. dus ik weet het niet.

Wij gaan ook een pretecho doen zo rond de kerst, met 16/17 weken kunnen ze het zo’n beetje zien.

Liefs

#4114154 Quote

IK WIL HET WETEN!! en het liefst nu 😛 maarjah dat kan natuurlijk niet 😉
    Volgens de chinezen zou ik een meid moeten krijgen, en de chinezen hadden het ook goed bij mn eerste :P, maar ik moet het nog zien gebeuren. Ik voel me exact zoals bij mn zoontje…. dus ik weet het niet.

Wij gaan ook een pretecho doen zo rond de kerst, met 16/17 weken kunnen ze het zo’n beetje zien.

Liefs

#4114158 Quote

Hoi hoi, ben wel heel erg benieuwd, maar zie het over zeven-en-halve maand wel ;-). Bij de eerste twee wisten we het ook niet en vond dat ook helemaal niet erg. We hebben bovendien nu toch al van beide smaken eentje, dus zowel roze als blauw in huis. Dat scheelt ook. Maar volgens de chinezen wordt het een meisje, dus ik vermoed dat ze ook dit keer gelijk hebben. Hahahaha. Schijnt toch echt wel aardig te kloppen. Hier in elk geval score 2 op 2.

#4114178 Quote

Wat een leuke reacties!!

Ik wil en moet het weten! Die maanden wachten dat duurt mij te lang!

Heb al vaak gependeld en het is elke keer 3 jongens,.. En bij de chinese kalender nu weer!
    We hebben nu een jochie zal dit dan een tweeling zijn?? Aangezien we 2 kinderen willen??

hihi, zo spannend!

#4114179 Quote

Ik wil het ook weten! De eerste keer hadden we afgesproken dat we het niet wilden horen. Maar goed ook, want het was niet te zien:))). Maar nu…. ik had al voor ik zwanger was een voorgevoel en dat wil ik wel graag bevestigd zien, over een poosje. Dan heb ik nog even om te wennen, als het toch anders uitpakt. Nu de vader nog overtuigen, we hebben het er nog niet over gehad.

sparkelgem
    Bijdrager
    #4114186 Quote

ik heb altijd gezegd dat ik het niet wilde weten, maar nu ik zwanger ben. wil ik het toch wel heel erg graag weten wat het word. maar mijn vriend wil het niet weten. dus dat wordt nog een flinke discussie tegen die tijd. hebben jullie daar ervaring mee.
    gr.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct