Hai meis!
Ik ben er weer!!!!
Pff heb een hoop achter de rug…afgelopen zondag is onze kleine man alweer 2 geworden!! Het was een heel leuk feestje en hij is verwend!! Niet normaal meer. Daarbij neemt manlief vanwege zijn studie echt eke avond de computer in!! Nu eindelijk een avond alleen en tijd om even te forummen haha!
NY was echt helemaal ge-wel-dig!! Wauw wat een stad zeg! We hebben ons helemaal leeg geshopt en natuurlijk alles bekeken. Heb net de foto’s even doorgestuurd en als ik het weer zie krijg ik heimwee! Echt hoor, als je nog eens de kans krijgt om te gaan zeker doen!! Balen dat Euro Disney zo duur is. Dat is toch niet normaal? Ik vraag me altijd af hoe gezinnen met 2 of 3 kinderen dat altijd doen. Dat is toch niet te betalen? Maar jullie zijn lekker een weekje vrij, da’s al genieten natuurlijk. Als het weer een beetje meezit kan je ook hier leuke dingen gaan doen of een midweek naar Landal ofzo? Zal ook wel niet goedkoop zijn maar minder duur dan Euro Disney lijkt me?
Zielig he als je kleintje zo ziek is. Ik vind mezelf dan stiekem ook altijd een beetje zielig omdat ik dan ’s nachts vaak wakker ben en eruit moet haha! Maar gelukkig is hij alweer wat beter.
Wb de NOD: ik ben na de laatste cyclus, die van de ongelofelijke 38 dagen, een beetje het spoor bijster. En durf ook niet zo goed een datum aan te houden. Maar om mezelf toch een beetje ergens naar uit te laten kijken heb ik gekeken naar 2 maanden geleden. Toen deed ik ovutesten en had ik op dag 19 & 20 positief getest. Ik werd toen vervolgens op dag 31 ongesteld. Deze maand ook positief getest op dag 19 & 20 dus hou ook maar weer 31 dagen aan. En dat is morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar na de laatste keer is niets meer zeker helaas…ik vind het wel spannend maar probeer (en dat lukt wel aardig hoor) er minder op te wachten. Morgenavond slaapt die kleine jongen bij mijn ouders en gaan we gezellig saampjes naar de film This Is It in Hilversum. Misschien kom ik je ng wel tegen haha!! Daarna een heerlijk nachtje samen en ook even uitslapen natuurlijk! Zaterdag is dag 32 dus misschien doe ik dan voorzichtig wel een test. Hoewel ik toch weet van mijn vorige zwangerschap dat ik vanwege de late eisprong pas na ongeveer anderhalve week positief test. Maar we zien wel. Anders zondag maar wie weet komt het niet eens zover. Afwachten maar!!!!!!!!!!
Hoe lang ben jij inmiddels “overtijd”?
Spannend weer en leuk dat we een beetje tegelijk lopen!! Hoewel, als jouw cyclus 50 dagen is en je dan gaan testen dan ben ik of alweer leeggebloed of al eventjes zwanger! Hihi we gaan het zien!!
Ik hou je in ieder geval op de hoogte (echt waar hoor!) en zal wat vaker die vent achter de computer vandaan trappen haha!
Fijne avond en we “spreken” elkaar van het weekend wel even!!!
Liefs