Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1358883 Namen Van Onze Kids - pagina 2

• Auteur

Jesse zegt zelf zijn naam ook (ongeveer) Jes-sa…Schattig als die dat zegt.
    Ook anders namen probeert hij te zeggen, soms erg lachwekkend.
    Hij herkend zich zelf wel in een spiegel, en papa en mama ook. Ook op foto’s wijst hij aan en zegt hij: papa en mama. Maar zichzelf niet.
    Ik vind dat praten zo lief. Elke dag komt er wel iets nieuws bij en maar proberen. Soms snap ik ook niet hoe hij erbij komt. Drinken is bijv. kaka??? Hoewel andere werkwoorden weer heel goed gaan: zitten, pakken, lopen etc.

#4114324 Quote

Als ik haar naam noem en vraag waar ze is, wijst ze al lachend naar zichzelf. En als ze zichzelf op een foto ziet, zegt ze: ‘die ook’. Maar haar eigen naam zegt ze nog niet.

#4114317 Quote

Nynke zegt ook dr eigen naam.
    Dat doet ze al heel lang vanaf dr 1e jaar en ze spreekt het goed uit haha!
    Ze is zoiezo een echt kletsmajoor vanaf 7 maanden begon ze al met haar eerste woordjes en daarna werden het er alleen maar meer.
    Nu praat ze al heel erg duidelijk wel makkelijk voor mama en papa want die weten dan wat ze wilt.

Liefs Stefanie

dotjuh
    Bijdrager
    #4114307 Quote

nathalia noemt zichzelf taalja.
    ze weet ook echt dat zij dat is. wijst met haar vingertje op haar buik.
    foto’s herkent ze ook. zo roept ze de hele dag papa daar! in t begin dacht ik echt van huh? dus ik zo: nee joh, papa is toch centjes verdienen? (waarna ze met haar vingertjes over elkaar wrijft) en toen wees ze dus naar een foto en weer papa daaar.
    ja dat klopt! wat knap vond ik dat zeg hahahaha
    als ze mama ziet op een foto (het zij op de computer, op een pasje,op een foto of in het echt) toept ze mama. maar dan op zo’n schattige manier hihihi.
    maar als ze papa zijn schoenen, jas of wat dan ook ziet staan roept ze ook papa daar whahahaha

liefs, do

vlijtige mama
    Bijdrager
    #4114655 Quote

Isabelle zegt Isa of soms beje.
    Nou heet de kat van mijn vriendin Isa en Isabelle haar vriendje Dylano zegt Isa tegen de kat en Belle tegen Isabelle!
    Ze zegt wel heel goed Dylano en zijn moeder (mijn vriendin) wordt door Isabelle Piesie genoemd, ze heet Priscilla.

Net als Jesse zegt Isabelle sommige woorden heel goed, bijv. mama, papa, oma etc, maar andere “makkelijke” woorden zegt ze ook verkeerd, zoals mooi is booi???!!!

Liefs Monica

vlijtige mama
    Bijdrager
    #4114656 Quote

oh ja, en voor de spiegel zegt ze (net als tegen Jasmijn en foto’s van Elounda) mooi meisie!
    🙂

#4114756 Quote

caithlyn weet haar naam eigenlijk al een paar maand en noemt zich zelf katie ook als ze zich nie op de foto ziet(behalve waar ze nog klein is dan zegt ze baby)ook roept ze in de spiegel meteen katie dus hier snapt ze het heel goed
    caithlyn is zowieso een prater volgens cb zit ze ook met dr houden en doen op een peuter van 2jaar

liefs

#4114838 Quote

Laura zegt al heel lang Lauwa, maar ja, zo’n r is ook moeilijk natuurlijk! Van een r maakt ze meestal een g-klank, drinken spreekt ze uit als kgikge (als je dat zelf probeert is het best moeilijk, haha). Als ze zichzelf op een foto ziet of in de spiegel zegt ze ook Lauwa.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen