Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1358902 Wat Is Het Eerste Wat Je Kind Roept

• Auteur

Als hij/ zij wakker is?

Als Jesse s’ochtends wakker wordt zegt ie meestal. joehoe mama.
    En daarna mama, Jesse uit bed, joe hoe.
    Ik vind het zo grappig

Gr Linda

#4114268 Quote

Vera kan nog niet zo heel goed praten dus meestal is het mama…mama…..mama….uit…..opta (zo heet haar knuffel)

Groetjes!!

#4114384 Quote

HALLO MAMA, dat roept Eline als ze wakker word.

#4114394 Quote

Ook hier is het eerste wat geroepen wordt:
    MAMA!!! Sjonge die papa’s.

En als Benthe het te lang vindt duren, dan roept ze:

MAM!!

Dat lijkt momenteel wel haar nieuwe stopwoordje!!

En meestal als papa haar er dan uit haalt zegt ze: Ben jij niet werken papa!!! Haha!!

Groetjes

#4114417 Quote

Hier is ook Mama de pineut 🙂

Ze begint zachtjes Mama… En als ik niet snel genoeg naast d’r bedje sta dan gaat ze harder roepen en korter op elkaar…

En als papa dan even roept…Lindy je moet nog even slapen is het huilen geblazen en kan mama er alsnog uit haha

Sammie

#4114425 Quote

Het zijn altijd de mama’s!! haha. Als papa hem uit bed haalt is het meteen ook mama. Hahaha.

Ik moet zeggen dat ik ook altijd sneller naar mijn moeder vroeg dan naar mijn vader. Toe waren de tijden ook nog heel anders.

Gr Linda

#4114461 Quote

Kyan trekt gelijk zijn conclusies: als mama hem komt halen dan haalt hij zijn schouders op met zijn handjes omhoog en zegt:” papa berken.” (=werken)
    Hij roept nog niet echt, hij speelt met zijn knuffels en muziek tot hij er genoeg van heeft en dan begint hij te jengelen/huilen. Laatst hoorde ik hem mama roepen maar dat is echt nog af en toe!

Groetjes Sas

#4114474 Quote

Als ik Roan uit zijn bedje haal zeg ik als eerste goedemorgen roan tegen hem en als antowoord krijg ik dan mogge mama! dan zeg ik heb je lekker geslapen? en dan is het ja!
    en het volgende wat hij dan zegt is PAP!!!
    Dit is als ik moet werken, als ik vrij ben en hij is wakker dan zeg ik kom maar Roan en dan komt hij naar onze slaapkamer nog even lekker liggen…

Gr mascha

#4114475 Quote

Rik begint het mama liedje te zingen.
    Mama mama mama mama mama mama mama. En dan kan ie heel lang volhouden. Als papa dan roept of die wil hem gaan pakken word ie boos?? Hebben jullie kids dat ook?
    Ik mag hem alleen uit bed halen, naar bed brengen is geen probleem daarentegen.

Gr Saskia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct