Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1358902 Wat Is Het Eerste Wat Je Kind Roept - pagina 2

• Auteur

HALLO MAMA, dat roept Eline als ze wakker word.

#4114334 Quote

Sarah speelt vaak nog lekker rustig in haar bed, maar als ze daar klaar mee is roept ze “mama ik ben wakker!” en als het haar te lang duurt voor we reageren roept ze “mama ik ben echt wakker!” hihi zo grappig met de nadruk op echt en soms zegt ze ook ik ben echt héél wakker…

groetjes Tamar

#4114846 Quote

Dylano roept eigenlijk papa en mama, maar net hoe het hem het beste uitkomt 😉

Hij gaat vaak eerst ff wakker worden, en word dan steeds drukker, en gaat op een gegeven moment lawaai maken, zodat we er wel uitmoeten, anders word Syl wakker.

Liefs Deb.

#4115185 Quote

@saskia,

Als papa Jesse uit bed haald, is het wel meteen, mama toe. Hij wil altijd snel naar mij.

Gr Linda

#4119538 Quote

onze kleine meid meld zich duidelijk smorgens hoor. eerst mama ikke wakker, reageer ik niet dan gaat ze over op papa pappa net zolang tot er iemand reageert maar dan gaat ze wel steeds harder hoor. dus snelheid geboden, er liggen er nml nog 2 te slapen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen