Hoi hoi,
bedankt voor jullie berichtjes!
Gelukkig was alles goed met ons hummeltje. Ik ben niet zo goed in onzekere dingen, ben strakjes heel blij als ik ons frutsje in mn armen heb liggen, ben niet zo’n goeie zwangere…
Ik heb altijd een kinderwens gehad en we kregen nu anderhalf jaar geleden of zo te horen dat die voor ons waarschijnlijk niet was weggelegd. Spontaan zou het niet lukken en het was maar de vraag of mijn lichaam hulp zou aankunnen (heb een hele vage stollingsafwijking die te maken heeft met het imuunsysteem). Dat Tijn spontaan kwam was dus al een wonder op zich en nu zo snel weer een wonder erachteraan is eigenlijk te mooi om waar te zijn…
Denk dus dat mijn angst daar ook wel mee te maken heeft, kan het nog steeds niet zo geloven…
Maar goed, ons kleintje bewoog goed en het hartje ging lekker tekeer. Helaas maar heel even kunnen kijken omdat het spreekuur giga uitgelopen was. Maar… over 2 weken ben ik alweer 20 weken zwanger en hebben we weer een echo. Al weet ik nu al dat ik die ook spannend vind, ze kijken toch of het kindje gezond is…
En het voelen… Dat zal wel komen denk ik… (bij Tijn vaak meer dan me lief was, wat was (en is) dat een onrustig menneke, grinnn
Ik kom trouwens uit Midden-Limburg, jij?
groetjes Natasja
ps, mn moeder heeft voorspeld dat het weer een jongetje wordt. Om te vieren dat alles goed was gingen we daar lunchen en we hadden (gehakt)balletjes en (knak) worstjes meegenomen. Ballen en worsten, als dat geen jongen wordt. HAHAHAHA