Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1358990 Hoeveel Verschil Tussen Partner En Jou

• Auteur
  • dotjuh
    Bijdrager

hey meiden

hier weer even een topic om t forum wat op te leuken.

hoeveel jaar zit er tussen jou en je partner en hoe hebben jullie elkaar leren kennen??

tussen erwin en mij zit 6 jaar en 5 maanden.
    we leerden elkaar kennen toen ik 17 jaar was.
    hij liep naar zn werk, ik naar school.
    hij zag een grote waterrat, en bleef staan.
    hij vroeg aan mij of ik hem ook zag.
    ik had echt zoiets van: pppfff t is half 8. ga niet zeuren over een stomme rat whahaha
    ik zei ja en liep door. (tot op de dag van vandaag heb ik die rat nooit gezien hahaha)
    diezelfde avond zag ik hem weer.
    hij bleek dus tegenover mij te wonen.
    we hebben de hele avond gepraat, en hij was toch eigenlijk wel heel erg leuk.
    diezelfde avond hebben we gezoend. die dagen daarna zag ik hem steeds vaker. we kregen verkering, bijna een jaar later gingen we samen wonen en nu nog steeds gelukkig samen 😀

ben benieuwd naar jullie verhalen.

liefs, do

#4114357 Quote

Wat een leuk topic!

Ik ben een half jaar ouder als Remco.
    Ik werkte bij een Grand cafe in Almere (Le Baron, mocht je je dat afvragen Stefanie ;o) en Remco kwam daar werken. Leuke vent dacht ik, maar hij kwam net terug uit Australie waar hij een vriendin had gekregen uit Engeland. Bezet dus!
    Ik gaf een afscheidsfeestje in een cafe in de buurt (zou ergens anders gaan werken, maar uiteindelijk bleef ik toch bij het Grand cafe werken) en vroeg Remco of hij ook wilde komen. Er waren een aantal vaste gasten van ons gekomen en 1 (man van eind 40) vond mij wel leuk en probeerde mij te versieren. Ik vroeg Remco of hij even wilde doen of hij mijn vriend was en dat wilde hij wel. We stonden redelijk intiem te dansen en toen zei Remco: “het zou overtuigender zijn als we zouden zoenen…” Dus dat deden we! Hahahaha!
    Sindsdien zijn we samen. Hij heeft het uiteraard uit gemaakt met het meisje in Engeland (werkte toch niet echt vanwege de afstand). Dat is nu 8 jaar en 4 maanden geleden. Na een jaar samen te zijn geweest hebben we een huis gekocht in Alkmaar, 2,5 jaar geleden hebben we een ander huis gekocht in Alkmaar, vorig jaar zijn we getrouwd en nu dus in verwachting van spruit nummer 2!

Ben benieuwd naar meer verhalen!

X Trudi

#4114428 Quote

Tussen Remco en mij zit 3 jaar verschil. We hebben elkaar op de dansschool ontmoet. Mijn ouders dansten daar en ik kwam kijken. Remco danste daar ook en we raakten op een gegeven moment aan de praat. Ik zag dat er een korte Rock&Roll cursus was en dat leek me wel grappig. Prompt bood hij zichzelf aan als danspartner, haha. Ik vond het oke (het ging toch maar om 5 lessen). Typisch, want als ik er nu zo over nadenk is het eigenlijk niets voor mij zomaar met een bijna wildvreemde zoiets af te spreken. Maargoed, het klikte goed. Verder nog niks geen vonk. Dat heeft nog een tijdje geduurd. (want aardig was hij, maar verder was hij toch echt mijn type niet….dacht ik) Uiteindelijk zijn we na de zomervakantie met dansen verder gegaan en het contact bleef dus. Zo kwam van het een het ander.
    Inmiddels zijn we nu ruim 3 jaar getrouwd :-).

#4114439 Quote

Het leeftijdsverschil tussen mij en mijn man is bijna 3 jaar.
    Ik heb hem leren kennen via een vriendin (hij was een collega van haar).
    Het was liefde op het eerste gezicht voor ons allebei en sinds we elkaar hadden gezien hebben we elkaar nooit meer uit het oog verloren.
    Ondertussen zijn we 6,5 jaar verder, 2,5 jaar getrouwd en hebben we in januari 2 kids. Wat kan de tijd toch snel gaan hè.
    En elke dag denk ik: wat heb ik toch een mazzel met zo’n lieve man!

#4114455 Quote

Tussen mijn man en ik zit 7 jaar leeftijdsverschil.
    Ik heb hem leren kennen via een gezamenlijke vriend. Ik zag hem en ik had zoiets wauw wat een lief gezicht heeft die en dat is hij dus ook .Hij was van plan om naar rotterdam te verhuizen toen heb ik gezegd als je dat doe hou onze relatie geen stand toen is hij hier gebleven en ipv een kamer had hij een huisje genomen lief gezellig knus huisje daar is onze relatie aan het bloeien gegaan. Ik heb tegen hem gezegd als je kinderen wil prima maar eerst een goed huis en een stabiele relatie en hij heeft op mij gewacht. Nou 10 jaar verder hebben we 2 pracht van een kindjes. Met de nodige tegenslagen en vooroordelen. Er word hier wel heel veel gediscrimineerd en de maatschappij is ook krom maar we hebben het samen overwonnen wij zijn 1 front geworden. Hij studeert werkt en als hij thuis kom staat net zpo lief nog te koken in de keuken ik heb een toppie kanjer van een vent kan eht niet beter

#4114489 Quote

Tussen mij en arjan zit 6 jaar en 5 dagen.

Arjan was een vriend van mijn broer en ik had nog een relatie maar, die relatie was zo goed als klaar ik had een hoop gezeur met mijn ex
    Toen heeft Arjan eens gezegd als er wat is weet je me te wonen.
    Na een paar dagen hadden mijn ex en ik zo’n ruzie dat ik daar weg ben gegaan om 1uur s’nachts.
    Ik ging naar mijn ouders maar die kreeg ik niet wakker en was met al het gezeur mijn sleutels vergeten.
    Toen ben ik naar mijn zussen gefiets maar ook daar geen gehoor en ik dacht en nu???
    Ik denk ik fiets even naar Arjan om te kijken of ik die dan misschien wakker krijg en jaa hoor daar ging de deur open.
    Ik het hele verhaal gedaan en ik kon daar op logeer kamer blijven slapen.
    De volgende dag mijn ouders op de hoogte gestelt.
    Arjan bood aan dat ik daar zo lang kon blijven als nodig was.
    Om een lang verhaal kort te maken zijn we nu 8 jaar en 1 maand bij elkaar waarvan 6 jaar en 2 dagen getrouwd en hebben we samen 2 schatten van kinderen.
    We hebben inmiddels ons 3de huis gekocht.
    En ik heb de liefste man van de hele wereld (dus voor iedereen die nog naar die man opzoek is hij is bezet ik heb hem al gevonden hahahaha)

Gr Lique

#4114523 Quote

Tussen mijn man en mij zit 5 jaar en tien maanden, wel grappig als je bedenkt dat ik altijd vond dat een jongen maximaal 6 jaar ouder mag zijn! Wij hebben elkaar ontmoet in de discotheek in zijn dorp, ik woonde een dorp verderop. We zijn nu 11,5 jaar bij elkaar, en vier jaar getrouwd.

#4114524 Quote

Hallo,

grappig om te lezen.
    Bart is 9 maanden ouder dan ik. Wij hebben elkaar via internet leren kennen (vorige week al in een ander topic geschreven). Dit was bijna 7,5 jaar terug. Dit weekend precies 6 jaar terug zijn we samen gaan wonen, 4 jaar terug zijn we getrouwd en nu dus ouders van 2 lieve kinderen!

Groetjes danielle

#4114539 Quote

Hoi hoi,

Tussen Rob en mij zit 3 jaar (hij is ouder).
    Ik was met een vriend op stap in zijn geboorteplaats (die ken ik al mijn hele leven, waren op gegeven moment naar brabant verhuisd)
    Ik was met een hele saaie knul aan het kletsen die maar bleef zeuren.
    Toen kwam Rob binnen met een wederzijdse vriend. En ik dacht wauwwww 2 mooie knullen.
    Dus ik ging daarheen (zocht echt uitvlucht) die wederzijdse vriend liet ons snel achter en wij bleven kletsen.
    Die avond voor eerst gezoend (en vele tuintjes geinspecteerd hahahaha)
    Na 1,5 jaar zijn we in mijn woonplaats gaan samenwonen en 3 jaar geleden hebben we huis gekocht,
    We zijn nu 8 jaar samen en hebben een mooie dochter,

Liefs Irene

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen