Hoi Jessica,
Klinkt zo bekend in de oren dit. Ben 4 weken geleden al 1 dag minder in de week gaan werken, maar nu nog steeds 32 uur. Ik vind het echt heel pittig en echte steun van mijn collega`s heb ik niet. Werk in een winkel, de hele dag staan. En als het druk is kan ik niet even rustig aan gaan doen.
Het huishouden: tja wat kan ik er van maken….netjes is het allang niet meer. Ben vanavond bloed chagrijnig, morgen vier ik mijn verjaardag. Boodschappen moeten nog gehaald worden, stofzuigen, dweilen, eten koken (voor 15 man) noem het maar op…en manlief ligt nu boven op bed: hij is zo moe! Kan hem wel schieten op dit moment. We hadden een nieuwe salontafel en eetkamertafel gekocht, maar die moest nog in de olie, heb net een half uur op mijn knieen gelegen om dat maar eerst te doen. Ik dacht alleen maar, kijk mij met mijn bolle buik en hij slapen?
Maar als jij echt nergens meer aan toe komt en zo moe bent: neem lekker vrij! Fulltime werken, zwanger zijn en een huishouden runnen, vind je het gek dat je moe bent!
liefs Milou