Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1359143 Ik Snap Er Niks Meer Van Help

• Auteur

Wij zijn in augustus gestopt met de pil. Afgelopen maandag was mijn NOD-dag. Maar helaas, die hebben we niet gehaald. Ik was er zo van overtuigd dat het nu raak was, ik voelde van alles en nog wat. Vorige week vrijdag ging ik boodschappen doen, ik til het boodschappenkrat thuis uit de auto en ik voelde iets. Shit shit shit, ik was ongesteld. Nu was het nog maar de tweede ronde, dus ik dacht, ach…..onze beurt komt nog wel.
    Omdat ik me toch echt niet fit voelde en omdat je nog wel eens iets hoort over wel zwanger en toch ongesteld ofzo (ik lees enorm veel forums) toch maar een test gedaan zaterdagochtend. Nou niks dus…..ideaal zo’n digitale test want het stond er met koeieletters: NIET ZWANGER.
    Normaal was ik altijd een dikke week onder de pannen, maar nu al na 2 dagen geen menstruatie meer. Maar ook dat kan, heb ik gelezen.

In ieder geval; ik doe zojuist weer boodschappen, til mijn boodschappenkrat weer uit de auto naar binnen en voel weer iets. Ik denk; hoe kan dat nou? En nou blijkt dus dat ik weer bloed verlies. HOE KAN DAT NOU? Ik ben toch vorig weekend ongesteld geweest? Ook al was dat dan maar even.Ik meteen weer een digitale test gedaan, maar weer negatief. HOE KAN DAT NOU? Heeft iemand ervaring met vreemde bloedingen? Het is helderder dan een normale menstruatiebloeding. Maar volgens de test ben ik niet zwanger. Ik voel ook niets aan mijn borsten ofzo.

Ik was altijd heel regelmatig ongesteld. Daarna 8 jaar aan de pil geweest en ik werd de eerste maand weer netjes na 4 weken ongesteld. TWeede maand was dus 24 dagen, maar nu met deze gekke bloeding….hoe moet ik nu rekenen?

Verder heb ik nog steeds een vreemde pijn in mijn onderrug, al de hele week.

Bloempje27
    Bijdrager
    #4114514 Quote

Na pilgebruik moet je lichaam wel weer een beetje reguleren. Je hebt al wel weer een eisprong, je bent dus vruchtbaar maar soms doet je lichaam er langer over om weer regelmatig te zijn. ik denk dat dit gewoon weer een fase is…. maar wel vervelend want zo kun je niet weten of je nou wel of niet ongie bent geweest. Ik zou elke week blijven testen tot je weer normaal ongie bent geweest en door blijven vrijen om de twee/drie dagen….

Succes emee!

#4114532 Quote

Nou, het lijkt er inmiddels op dat het slechts een flinke scheut bloed was, want het zet niet door.

#4114738 Quote

Ik ben ook sinds kort gestopt en je kan het gewoon onregelmatig zijn. Je lichaam moet weer wennen aan de normale gang van zaken. Ik ben al 2 keer een week overtijd geweest en allebei de keren maar 2 dagen ongi geweest. Dus er is geen touw aan vast te knopen. Pas als je een positieve test hebt dan is het raak!

Succes!

#4114962 Quote

Hoi,

wat vervelend dat bloedverlies. ik denk dat het misschien je eisprong geweest kan zijn afgelopen vrijdag. ik heb zelf ook steeds dat ik 9 dagen na de eerste dag van mijn ongie wat bloed verlies. 1x een scheut (zoals jij dat zegt) en dag erna ook nog een keer. Volgens mijn huisarts is dat mijn eisprong en heb ik die dus op dag 9 en 10. wie weet is het bij jou ook zo?

#4123475 Quote

En nu….weer een maand later, heb ik weer hetzelfde gehad. Vorige week ongesteld (het goeie nieuws daarvan is dat mijn cyclus wéér 25 dagen was!!). En nu, op één dag na net een week na mijn eerste menstruatiedag in deze periode, ben ik aan het klussen met manlief komt er weer een scheut bloed vrij. Wéér bij inspanning dus. Dit keer trouwens meer “brokjes bloed”, als je begrijpt wat ik bedoel. Een nogal vlokkerige substantie. Is dat nu inderdaad mijn eisprong? Volgens de ovulatietest die ik heb opgehaald moet ik morgen beginnen met testen. Ik zal toch niet weer een maand hebben laten schieten nu? Heeft iemand ervaring hiermee??

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen