Wij zijn in augustus gestopt met de pil. Afgelopen maandag was mijn NOD-dag. Maar helaas, die hebben we niet gehaald. Ik was er zo van overtuigd dat het nu raak was, ik voelde van alles en nog wat. Vorige week vrijdag ging ik boodschappen doen, ik til het boodschappenkrat thuis uit de auto en ik voelde iets. Shit shit shit, ik was ongesteld. Nu was het nog maar de tweede ronde, dus ik dacht, ach…..onze beurt komt nog wel.
Omdat ik me toch echt niet fit voelde en omdat je nog wel eens iets hoort over wel zwanger en toch ongesteld ofzo (ik lees enorm veel forums) toch maar een test gedaan zaterdagochtend. Nou niks dus…..ideaal zo’n digitale test want het stond er met koeieletters: NIET ZWANGER.
Normaal was ik altijd een dikke week onder de pannen, maar nu al na 2 dagen geen menstruatie meer. Maar ook dat kan, heb ik gelezen.
In ieder geval; ik doe zojuist weer boodschappen, til mijn boodschappenkrat weer uit de auto naar binnen en voel weer iets. Ik denk; hoe kan dat nou? En nou blijkt dus dat ik weer bloed verlies. HOE KAN DAT NOU? Ik ben toch vorig weekend ongesteld geweest? Ook al was dat dan maar even.Ik meteen weer een digitale test gedaan, maar weer negatief. HOE KAN DAT NOU? Heeft iemand ervaring met vreemde bloedingen? Het is helderder dan een normale menstruatiebloeding. Maar volgens de test ben ik niet zwanger. Ik voel ook niets aan mijn borsten ofzo.
Ik was altijd heel regelmatig ongesteld. Daarna 8 jaar aan de pil geweest en ik werd de eerste maand weer netjes na 4 weken ongesteld. TWeede maand was dus 24 dagen, maar nu met deze gekke bloeding….hoe moet ik nu rekenen?
Verder heb ik nog steeds een vreemde pijn in mijn onderrug, al de hele week.