Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1359171 Tegenvaller

• Auteur
  • Evelution
    Bijdrager

Ik heb vandaag controle gehad in het ziekenhuis…
    Ik had gedacht dat ik wel schoon zou zijn nar die enorme bloeding, maar het zit er nog! en het is gegroeid! Het is nu de grote van 7 weken… het zag er eerlijk gezegd uit als een cyste ofzo, een donkere lege vlek..

Het is wel een tegenvaller, ik dacht, nog even checken en dan weer naar huis! Nu lijkt het allemaal weer op nieuw te beginnen 🙁

Nu heb ik dinsdagochtend een curretage… en daarna door met ons leventje..

Ik moest het even kwijt hoor.

Evelien

#4114556 Quote

he meid,
    kan me voorstellen dat het even tegenvalt.
    Ik wil je alvast heel veel sterkte wensen voor dinsdag en voor je herstel erna.
    Ik hoop dat alles snel weer in orde is en jullie inderdaad door kunnen met jullie leventje. En natuurlijk hoop ik voor jullie dat jullie een ander nieuw leventje ook gegunt is hierma…

sterkte
    Tamar

#4114584 Quote

ow wat een tegenvaller meid!
    hoop ook dat je snel door kunt met je leventje
    wens je veel sterkte voor dinsdag en een spoedig herstel nauurlijk….

liefs ilona

#4114611 Quote

Wat naar nou! En dat nog na die heftige bloedingen. Veel sterkte.

#4114689 Quote

ik wil je heel veel sterkte wensen

ik heb 2,5 week geleden ook een curetage gehad omdat mijn baarmoederslijm niet af kwam.
    nu kreeg ik eergister telefoon dat er in de kweek zwangerschaps weefsel was gevonden.
    dit is waarschijnlijk dus nog van mijn miskraam 5 maanden geleden. vandaar dat ik niet “schoon” werd. ik hoop dat je na de curetage het een plekje kan gaan geven en je weinig last zult hebben
    van de narcose en /of bloeding
    heel veel sterkte en succes

liefs moekje

#4114742 Quote

Jeetje wat vervelend allemaal!
    veel sterkte, volgende week.

Gr Linda

#4114945 Quote

Hoi Evelien,

Gelukkig komt nu wel alles er uit. En t kost tijd om t een plekje te geven.
    Uiteraard hoop ik ook dat je zodra je er aan toe bent weer zwanger bent en alles goed gaat.

liefs Maris

#4114822 Quote

Evelien,

wat ontzettend rot dat je nu alsnog naar het ziekenhuis moet.
    En erg vervelend dat je op een verjaardag dan zoiets hoort. (ik weet niet of ze had aangekondigd dat ze haar zoontje een shirtje aan zou doen? Maar als ik jouw tekst zo lees had ze dat niet gedaan en dat vind ik dan wel een beetje raar?)

Veel sterkte!
    groetjes Mariska

Evelution
    Bijdrager
    #4114899 Quote

@ mariska

Nu jij het zo zegt denk ik: inderdaad, ik ben even in de keuken bij haar in huilen uitgebartsen, en ze is echt een schat daar ligt het niet aan, ze had lang getwijfeld.. ik zei al: je hoeft echt geen dingen te laten om mij, maar ze had beter het grote nieuws van te voren aan me kunnen vertellen dan was ik voorbereid geweest..Nu wist ik me geen houdin te geven!
    Maar ze wist natuurlijk niet dat ik net te horen had gekregen dat het er nog zit… het ging nml al de hele goede kant op met me.. ik heb r laatst uitgebreid gesproken.. MAAR toen ik het vertelde sliep die uk nog..

Maargoed het is niet anders, misschien is het ook wel goed DAT het er nu allemaal uit komt.. ik voelde me al een hele bikkel!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen