Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1359178 Plopsaland

• Auteur

Hoi allemaal,

wij gaan rond kerst een weekendje naar Brugge en we wilden ook naar plopsaland “de Panne”
    Wie is daar toevallig al geweest of heeft gehoord of het leuk is voor de kids?
    Ik las al wel ergens hier dat die andere plopsaland geen aanrader is…??? weet niet of ze allemaal hetzelfde zijn, de site zag er nl wel leuk uit…

Groetjes Tamara

reisa
    Bijdrager
    #4114542 Quote

Wij zijn dus naar Plopsaland Coo geweest, wat geen aanrader was. Erg duur voor wat je krijgt, want niet zo groot, weinig capaciteit van de attracties en dus lang wachten.
    In Plopsaland de Panne ben ik nog nooit geweest, maar zoek zeker even de dagen op dat het park open is, niet elke dag.
    In Plopsaland de Panne heb je wel meer attracties, maar let goed op hoe lang je kind(eren) zijn. Veel attracties zijn niet toegangkelijk voor kinderen tot 85 cm en Renske is 80 cm en mocht dus bijna nergens in.
    Recensies kan je ook lezen op bijv. Dagje uit.nl

#4114546 Quote

Hoi,

Wij zijn ook naar Plopsaland Coo geweest en dat park is inderdaad geen aanrader.
    Bijna niks voor de kleintjes zoals hierboven ook staat Nynke mocht dus ook nergens in.
    De atracties vond ik ook allemaal erg oud en versleten echt zonde want het park lag nog best een eind rijden.
    Plopsaland de Panne is inderdaad groter dat ik weet maar kijk inderdaad even op de site of jullie kleintje wel ergens in mag.

#4114574 Quote

Bedankt voor de snelle reacties. Ik ben erg benieuwd naar het park. Wij gaan 2e kerstdag, dan is het park in ieder geval open. Onze meid was bij het laatste bezoek aan het cb in augustus 84,2 cm dus ga er vanuit dat ze dan wel de 85 haalt…
    en ach, er is een speeltuin en een kinderboerderij, dat is altijd leuk. (en voor mama is er een achtbaan;) )

Groetjes,

#4114592 Quote

Hoi,

Ik ben er zelf niet geweest maar mijn oudste zoon wel, ik heb goede verhalen gehoord over de panne, en ook plopsa indoor hasselt blijkt leuk te zijn, duur wel ja, maar dat zijn al die parken, ik neem gewoon zelf eten en wat lekkers mee, dat scheelt de helft!

Veel plezier op vakantie,, Gr MJ

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen