Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1359197 Eindelijk

• Auteur

Hoi hoi,

Myrthe zit de hele week weer lekker in haar velletje.
    Zo fijn!
    Tuurlijk is dr NEE-fase nog volop aan de gang (echt alles is nee) maar ze heeft niet meer zo’n mama-hang-fase en luistert weer stukken beter.
    Ook is ze weer ouderwerts gezellig en vrolijk. Ook wordt iedereen weer met gulle lachen begroet, ipv angstig aangekeken.
    Echt heerlijk om ons meisje weer drzelf te zien.

Ze heeft wel nog vocht achter dr trommelvlies (rechteroor) en blijft erg verkouden. Volgende week moet ze bloed laten prikken, gaan ze dr testen op allergieën.

Ze leert nu iedere dag woorden bij, ze kan al zoveel. En ook zo ineens dat ze leert praten. Heel leuk.
    Alhoewel ze nog steeds geen mama zegt hahahaha.

Ik ben zo blij dat we ons meisje weer “terug” hebben, moest het even kwijt….

Liefs Irene

Ps ben tijdje weinig actief geweest, erg druk op werk. Zit daarmee midden in verhuizing. Morgen nog flink hard werken, en dan wordt het weer rustiger….

#4114569 Quote

Howdy farmer ;o)

Wat een goed nieuws!!! Daar waren jullie allemaal wel aan toe he!
    Beetje jammer van die verkoudheid. Hoop aan de ene kant dat ze geen allergie heeft, maar aan de andere kant weet je dan tenminste wat er aan de hand is.

Geniet van de ouwe vertrouwde Myrthe!

X je boerinnebuurtje

#4114593 Quote

Hey,

Wat fijn, niks vervelender dan een kind wat niet lekker in zijn/haar vel zit, je kunt dan als ouder niks goed doen, maarrr je bent er weer doorheen, geniet er maar van!

Gr MJ

vlijtige mama
    Bijdrager
    #4114649 Quote

Hoi hoi!

Lekker hoor dat Myrthe eindelijk weer haarzelf aan het worden is.
    Is voor jou ook wel weer lekker om het enerzijds rustiger te hebben en voor Rob om meer aandacht van Myrthe te krijgen.
    Jammer dat ze nog steeds verkouden is, hopelijk komt er niets uit de allergie-testen en gaat het toch vanzelf weer over.

Ik weet hoe vermoeiend het is om een mama-hanger in huis te hebben (zo noem ik Isabelle dan altijd ;-)) en ik ben ook altijd erg blij als zo’n periode weer over is.
    Isabelle is op het moment echt de oren van mijn hoofd aan het kletsen.
    70% is onverstaanbaar, maar het andere deel kan ik toch aardig goed verstaan.

Ze roept al een tijdje biij het zien van de sites van
    Jasmijn en Elounda: mooi meisie!
    Gisteren waren we op visite bij boerin Trudi en Jasmijn en je raadt het al: mooi meisie! meisie was DE uitspraak van de dag.

Nou, tot zover even mijn verhaal, ik moet nog even de tarwe oogsten 😉

Liefs en dikke kussen Monica en Isabelle

#4116098 Quote

Fijn dat je het gevoel hebt dat ze weer je ‘oude’ hihi meisje is.
    Geniet er van en succes met alles,

Liefs Marina

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen