Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1359238 Nieuw Topic

• Auteur
  • Alabama
    Bijdrager

Hoi meiden,

Ik dacht, laat ik eens een nieuw topic beginnen zodat we weer op de 1e pagina kunnen schrijven van het forum. Is het misschien een idee als iedereen in 1 zin uitlegt in welk stadium van de mm ze zit? Ik zal vast een beginnetje maken:

Alabama – 32 jr – 2,5 jr aan het wachten op een kindje – alle onderzoeken gehad, klein plekje endo gevonden – 30 nov. terug naar gyn

#4114604 Quote

Wendy 31jr, 1 jaar en 8mnd bezig voor 2e kindje, alle onderzoeken gehad, elke cyclus terug om te kijken wanneer ei is bij gyn, jan beginnen met iui.

Mijn nod is 5nov.

Fijn weekend

#4114617 Quote

Cis, 30 jaar, 2,5 jaar bezig voor ons 1e kindje.
    6 x IUI gehad, 2 x icsi, man operatie spatader ondergaan, tot dec wachten of het goed resultaat heeft gehad.

Fijn weekend.

Cis x

wonder2011
    Bijdrager
    #4114644 Quote

Suusje 27 jaar,2,5jaar bezig voor 1ste kindje.
    Alle onderzoeken gehad,afgelopen juni kijkoperatie gehad,milde vorm endometriose gevonden en weggehaald,ook vijandig baarmoederslijmvlies geconstateerd, 1ste IUI mislukt,afwachtend van uitslag 2de IUI (Nog 3dg en dan weten we het).

Sparkle
    Bijdrager
    #4114679 Quote

Sparkle, 23 jaar, bijna 2 jaar voor 1ste kindje.
    Man heeft operatie ondergaan aan spatader, 9 nov. terug naar uroloog.

x sparkle

#4114748 Quote

Flora, nu 38 jaar, voordat 1e kindje kwam in 2006 3x IUI en 1x IVF poging (wat een wonder, na 5 jaar zwanger!). Geen aantoonbare reden voor onvruchtbaarheid en inmiddels weer 2x IVF geprobeerd in de afgelopen 4 jaar. Als het niet lukt op de natuurlijke manier (waar we toch iedere keer weer op hopen) dan nog maar een poging IVF?

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #4115382 Quote

hello

kim 29 jaar. 2de iui. onverklaarbaar onvruchtbaar.
    nod volgende week vrijdag.

x kim

#4115393 Quote

Hoi ,

Onverklaarbaar onvruchtbaar ,
    4 jaar aan t oefenen .
    7 x IUI
    4x IVF
    Nu in de wachtweken , 2 teruggeplaatst ,
    sssspppppaaannnneeeennnnnd !!!!!!

Groetjes x

Sparkle
    Bijdrager
    #4115404 Quote

Wel heel veel meiden hier die echt al heeel lang bezig zijn!
    spannende tijd voor je bloemptje! wanneer mag je gaan testen?
    @ flora, idd heftig verhaal zeg, waarom zit er bij jullie zo’n lange tijd tussen de IVF? is dit om jezelf meer rust te geven? misschien brutale vraag hoor, dan moet je het maar niet beantwoorden 😉

grtjs

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen