Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1359362 Bilspierpijn

• Auteur

Vorige maand heb ik heel duidelijk mijn eisprong gevoeld.Ik ben 13 oktober ongesteld geworden, dit duurde maar anderhalve dag en heb ik geen last van krampen gehad wat ik normaal wel altijd heb. Deze maand heb ik geen eisprong gevoeld. Wel al sinds een paar dagen voor dat mijn eisprong zou zijn een ongi gevoel. Het is echt een zeurend gevoel in mijn onderbuik,Mijn borsten zijn ook gevoelig. Als ik het s’morgens de eerste keer ga plassen of als ik moet hoesten moet ik echt mijn buik vast houden omdat dat erg pijnlijk is boven het schaambot. Nu heb ik er sinds vandaag ook nog spierpijn in mijn billen bij dat trekt ook een beetje naar mijn bekken als ik loop. Mijn buik is best gegroeid sinds een maand of 3 terug, hij staat echt naar voren. Maar de testen zeggen steeds negatief
    Ik voel me echt zwanger.

Groetjes Nancy

#4114739 Quote

Laat voor de zekerheid een test doen bij de dokter…
    Ik ben ook sinds kort bezig om zwanger te worden en voel me ook zwanger, dit is niet zo…. maar omdat je het soms zo graag wilt ga je het zelf ook echt denken. Dus probeer neutraal te blijven en doe een test thuis of bij de dokter…..

Succes met alles!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen