Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1359389 Wie Is Er Bekend Met Schijnzwanger

• Auteur

Ik voel me echt heel erg zwanger, ik heb een dikke buik, gevoelige borsten, moet in de avond vaak overgeven en heb erg veel last van mijn hormonen.
    Veel testen gedaan maar steeds niet zwanger, zou het verschijnsel schijnzwanger echt bestaan?? En zou ik het dan kunnen hebben en wat moet je eraan doen??? HELP!!!!!

Liefs Vic

#4114800 Quote

Hoi,

Misschien heb je niet genoeg hcg hormoon in je lichaam om positief te testen, misschien toch maar even langs de huisarts! Succes!!
    Ik heb zelf een heeeel licht streepje bij het testen, dus weet het ook nog niet echt zeker

Groetjes karin

bello
    Bijdrager
    #4115055 Quote

hoi vic

ook ik heb die klachten gehad en wel 2 maanden lang, nu ben ik er nog niet helemaal vanaf, nog pijnlijke borsten af en toe buikpijn en heel af en toe nog misselijk.
    maar bij mij was het dat ik 2x geen eisprong heb gehad hiervoor heb ik pillen gehad en die moeten alles weer oplossen.
    als je zekerheid wil kun je altijd naar de gynecoloog die zoekt dat helemaal uit waarom je die klachten hebt!
    maar schijnzwanger is alleen bij honden!
    je kunt wel gewoon de klachten houden tot na je zwangerschap werd mij verteld 🙁
    ik zou even langs de ha gaan en een doorverwijzing vragen voor de gyn.

laat je nog even iets horen.

liefs bello

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen