Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1359448 Zwanger Of Toch Niet

• Auteur

Afgelopen vrijdag moest ik ongesteld worden! Maar niet geworden. De test gaf een heel vaag streepje aan en vanmorgen weer. Ik weet niet of ik nu blij moet zijn of niet. Ik heb wel een aardige buik wat ik normaal niet heb als ik ongesteld wordt! Bij mijn dochtertje 2 1/2 jaar geleden teste ik gelijk positief!

Graag reacties.

Groetjes Karin

#4114825 Quote

Hoi Karin,

Als je niet ongesteld wordt zou ik over een paar dagen nog eens testen. Het hcg verdubbeld zich elke 2-3 dagen. Weet je precies wanneer je ei was?
    Ik heb namelijk ook een keer gehad dat ik dacht zwanger te zijn doordat ik overtijd was, maar toen bleek mijn ei een week later te zijn geweest.
    Maar over het algemeen geldt: Een streep is een streep, ook als die vaag is.

Succes!!

Groetjes Karin

#4114845 Quote

Hoi,

Normaal ben ik altijd op de zelfde dag ongesteld, kan ik de klok op gelijk zetten.
    Mijn eisprong was 17 oktober, erge steken in de onderbuik, verder geen ovulatietest gedaan, dit was voor mij genoeg bewijs dat ik een eisprong had.
    Ik heb twee sensitesten gedaan en 1 clearbleu allemaal lichte strepen!

Ik test volgende week nog wel een keer.

Bedankt voor je reactie

Groetjes, Karin

#4114917 Quote

ik zou zeggen koop de digitale van clear blue…
    Dan hoef je niet te gissen of er wel of geen streep staat….
    Er staat gewoon ZWANGER of NIET ZWANGER…
    Duidelijker kan niet toch…??
    Succes met afwachten…

Liefs Nurse

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen