Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1359520 Wat Vreemd

• Auteur
  • Iloontje2286
    Bijdrager

Ik ben nu 5 maand gestopt met de pil mijn menstruatie is altijd gelijk elke keer 33 dagen. Nu zit ik op 34 dagen dus 1 dag over tijd dus ik denk laat ik ma eens gaan testen.
    Nou ik had dus een sensitest zwangerschapstest gedaan en een clearblue.
    Sensitest gaf dus echt helemaal niks aan.
    Clearblue gaf een heel licht streep aan na enkele minuten.
    Nou moet je wel echt goed kijken hoor als je het ziet.
    Klopt het ook dat zoiets na enkele uren nog lichter wordt die streep?
    En zou ik nou zwanger zijn of niet, of zou ik nog ff wat dagen moeten wachten totdat ik weer opnieuw moet testen voor duidelijkere streep of helemaal niet loos alarm hihi.

groetjes

#4114877 Quote

Je mag de test niet meer aflezen na een half uur (dacht ik) staat wel in de bijsluiter. Dan kan de test anders uitpakken dan werkelijk is. Het kan zijn dat je gewoon nog niet genoeg hormoon hebt en dat de ene test het helemaal nog niet herkent en de andere dus als licht. Het kan ook zijn dat het idd loos alarm is en dat je ogen iets te goed zijn 😉
    Zelf gebruik ik ook de sensitest en die bevallen me prima. Ik hoop voor je dat je gewoon te vroeg was!
    Succes met wachten, dat is toch al niet makkelijk…

#4114878 Quote

Hoi Hoi,

Een licht streepje zou betekenen dat je zwanger bent. Ik zou idd nog even een paar dagen wachten voordat je een nieuwe test doet, dan heb je miscchien meer hcg hormoon in je lichaam.

Ik heb een beetje het zelfde, test ook met een licht streepje, dus ik weet het ook nog niet zeker!

Succes

Groetjes Karin

#4115182 Quote

Hi,

Ik weet het zelf nog niet (net begonnen) maar via dit forum waren er een hoop meiden die een heel licht streepje hadden en ook zo twijfelden als jij. Maar de reacties die zij kregen was: een streepje is een streepje!

Later bleek er ook 1 zwanger te zijn. Dus wie weet!

Gr

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen