Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1359619 Even Voorstellen

• Auteur

Hallo Dames.

Ik ben Anita en 25 jaar jong! M`n vriend en ik zijn nu nog maar heel pril bezig voor een kindje.
    Ik ben begin Oktober gestopt met de pil en voel me de laatste tijd niet echt goed.. Ben erg moe heb last van tintelingen in me tepels en heb ook al weken last van me onderbuik. En ben soms misselijk maar spugen doe ik niet ( ik kan het niet )
    Het lijkt me toch niet dat het zo snel gaat…

Ik lees vaak jullie stukjes en heb al een hoop informatie erbij gekregen..
    Alleen ben ik als de dood voor wat er komen gaat.
    Ik ben al vanaf dat ik klein ben als de dood voor alles wat met dokters te maken heeft.
    En voor prikken ga ik liever een straatje om..
    Hopelijk is dat een beetje verdwenen als ik zwanger ben.

Groetjes Anita

#4114972 Quote

Oeps sorry voor 2 berichten maar kreeg een fout melding 🙂

#4115002 Quote

Wanneer is je NOD?
    Want dit klinkt wel zwanger! Al kan je lijf je ook behoorlijk voor de gek houden hoor!
    Wanneer ga je testen?

#4115294 Quote

Ik was ook wel een beetje verbaasd dat het al zo snel was. Ik moet deze week ongesteld worden. Maar sorry ik heb geen flauw benul wat NOD dag is 🙂

Ik heb de test liggen maar durf niet goed haha

#4115371 Quote

hoi Anita1984,

NOD is een: Niet Ongesteld Dag. haha wist ik ook niet hoor. grappig is het wel.

ik zit in zelfde de scheutje als jij heb de test in huis maar durf echt niet te testen haha. ben ook niet zolang bezig dit is poging 1.
    hmmm ben benieuwd succes.laqt je wel weten wat is is geworden? zal ik ook doen natuurlijk
    groetjes,
    Meomi

#4115415 Quote

Hoi Allemaal,

Wel spannend idd! Het lijkt er inderdaad op dat je zwanger bent maar schijn bedriegt ook wel eens. Boven alles lekker positief blijven. Ik kom ook nog maar net om de hoek kijken, wij zijn nu met maand twee bezig. Het gekke is dat je lichaam je vanalles laat voelen maar je het niet kunt plaatsen!
    Aankomende zondag heb ik mijn NOD en ik hoop echt dat het raak is!
    Zoals ik al zei gewoon positief blijven!
    Iedereen veel succes met de test, we lezen het wel weer!

Groetjes skatje

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4115700 Quote

Hallo allemaal,

Wij zijn ook begin oktober gestopt met de pil en hebben hard geklust de afgelopen maand. Ik ben vaker misselijk geweest, hoofdpijn en had gevoelige tepels.
    Mijn NOD zou als ik goed gerekend had morgen 4 november zijn, maar volgens mij ben ik nu ongi. Het is wel niet zo hevig als anders. Even afwachten du hoe het zich gaat ontwikkelen.
    Vind het allemaal erg spannend, heb al een paar keer een test gedaan, maar steeds negatief. Ook dit wil niet altijd wat zeggen.
    Ik verwacht er alleen deze maand nog niet veel van omdat ik denk dat de pil ook wel zijn uitwerkingen heeft.

Succes allemaal!

Groetjes WH

#4115713 Quote

Hallo Allemaal,

De test ligt nog steeds braafjes op de eettafel..
    Wil even wachten tot volgende week stel dat ik wel ongesteld word.. ach jah in gedachten is de baby kamer al aangekleed en wel hoor:)

Liefs Anita

#4115714 Quote

Hallo Allemaal,

De test ligt nog steeds braafjes op de eettafel..
    Wil even wachten tot volgende week stel dat ik wel ongesteld word.. ach jah in gedachten is de baby kamer al aangekleed en wel hoor:)

Liefs Anita

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen