Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1359705 Schattige En Grappige Uitspraken

• Auteur
  • reisa
    Bijdrager

Renske is al lekker wat aan het kletsen en zingen!! En de laatste dagen zingt ze steeds Happy birthday. Wat zo schattig klinkt. Ze zingt steeds haaajaaa baaje toet toet. Ik moet er steeds zo om lachen.
    Bij jullie ook al van die grappige en schattige dingen?

#4115420 Quote

Ik moet er nog wel even bij zeggen, dat Norah pas liep toen ze 19 maanden was. Voor die tijd heeft ze al haar energie gestopt in het praten en dat merk je!

#4115080 Quote

Hoi hoi,

ook hier een bijdehand dametje, hahaha. Bente kan bijna alles zeggen! Ik als moeder versta dan ook zo goed als alles wat ze zegt.
    Vorige week zegt ze heel serieus tegen mij, ik is meisje! Ik zeg ja dat klopt en ik vraag haar dan ook, is Tijn ook een meisje zegt ze heel hard NEE.

Ook hier als ik zeg ik tel tot drie; 1,2 en dan zegt zij snel (met big smile) DRIE, hahaha dan lig ik soms helemaal in een deuk. Ook als ze ergens op probeert te klimmen zegt ze 1,2 huppakee!

Nog even wat poetsen hier, mijn hobby (NOT) en dan met Tijn naar de arts. Hij heeft voor de 2e keer in een maand tijd krentenbaard…..
    Ook papa heeft het ondertussen…. Beiden maar een kuurtje, hopelijk is het virus dan snel uit huis.

Groetjes Danielle

dotjuh
    Bijdrager
    #4115099 Quote

nathalia heeft ook wel grappige dingen.
    ze begint nu ook steeds meer te kletsen.
    dit weekend was het toppunt.
    opa en oma noemt ze opoe en omoe. (wij leren gewoon opa en oma, maar dat kan ze niet goed uitspreken hihi) maar nu had ik mijn broer aan de telefoon, dus ik zeg tegen nathalia: das ome anthony. zegt ze in 1 keer: oooommmmm entenie !!! nou, we hebben keihard in een deuk gelegen. wat ben je dan toch trots op je kleine meid he. opa en oma vonden het trouwens minder leuk,. wel anthony zeggen en niet opa en oma whahahaha

als nathalia de hoek in moet, roept ze bij voor baad al : kaaaaaaaaar. hihihi

ook zingt ze lekker mee met liedjes.
    en als de teletubbies komen, en de zon komt op (die baby gaat dan gillen) gaat nathalia ook mee gillen whahaha

als ze wakker is gilt ze nu keihard; mama!!! wakkkeeeee thalia uitttt. whahahahaha

nou, ik ga hier ff de boel opruimen want t is hier een bende. gelukkig is het toch rot weer, dus we blijven lekker binnen 😀

liefs, do

#4115112 Quote

Nynke praat ook al heel veel.

” smorgens als ik binnekom zegt ze ” hey Moppie” dat hoort ze mij steeds zeggen.

Als Oma binnekomt zegt ze “hai Meissie” want dat zegt Oma altijd.

Ook zegt ze als ik moet werken ” mama is werken”

Ze heeft een eetbordje van de prinsessen en ze noemt ze allemaal goed op Doornroosje Sneeuwwitje Belle maar Assepoester is nog moeilijk dan zegt ze Tandjespoetse hahaha!

Zwarte piet roept ze ook de hele dag.

En als de poes iets stouts doet zegt ze” Niet doen Catlin”

Ook wil ze de hele dag knuffelen “Effe knuffen” roept ze dan.

Liefs Stefanie

#4115166 Quote

Het viel me op dat zoveel kids het ineens over “meisje/meisie” hebben.
    Hier ook eentje…alle vrouwelijke personen noemt ze meisie. Maar ja…toen er een oudere dame (van over de 60) langsliep en Minoux daar ook “meisie” tegen zei… ben ik ook het woordje mevrouw maar gaan introduceren, haha. En inmiddels is het meisie, vrouw en neer (meneer).

Bij de vraag: wat is Minoux van papa…papa’s…, zegt ze: schatje. Met zachte g, klinkt zo grappig. .

Zo zijn er zoveel dingetjes die leuk of lief zijn! Het is echt genieten hoor…

Groetjes Bianca

#4115226 Quote

Pff wat zeggen jullie kindjes al veel zeg. Hier komt er niet meer uit dan een paar woorden. Het enige wat dan nog achterelkaar gezegd wordt is dag mama en danke mama.

#4115268 Quote

Lenthe zegt zodra ze eten ziet (bij het binnen lopen van de supermarkt bijv.) ‘jammie jammie’!Heeft papa aangeleerd…Ook als ze honger heeft loopt ze naar de keuken en trekt ze keukenkastjes open en roept ze ‘jammie jammie’.
    En bij het aantrekken van haar broek zegt ze 1 2 huppekee, erg grappig!
    Maar ’t kan ook minder leuk klinken..
    Manlief was laatst Lenthe aan het verschonen, toen hij haar uit bed had gehaald.Ze had gepoept dus hij had het raam (straatkant) open gezet.
    Lenthe lag op de commode.En sinds kort roept ze als het aankleden haar niet snel genoeg gaat ‘Au au au’!Alsof je haar onwijs veel pijn doet of zit te knijpen.Dat deed ze dus toen ook, ze blerde het uit tijdens het verschonen door papa.Hij vroeg zich schamend af wat men wel niet moest denken!!!

Groetjes Roos.

#4115341 Quote

Nou nou, wat een kletsende tantes en ooms zeg! Hier (nog) niet hoor!
    Wat ons wel opviel is dat Myrthe ineens sinds 2 weken iedere dag wel een woordje bijleert.
    Dus het begint nu toch echt te komen.
    Ze kan al echt wel veel zeggen maar mama nog steeds niet haha.
    Sowieso heeft ze moeite met de “m” woorden, dus ik denk dat het daaraan ligt.

Wat wel grappig is: Als we de poes roepen klikken wij met onze tong.
    Myrthe stond laatst bij de glijbaan en riep papa en daarna klikte ze een paar keer met dr tong.
    Ik kwam niet meer bij hahahaha.

Liefs Irene

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen