Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1359714 Nod Dag Lijstje

• Auteur

07-10 moon ZWANGER!!! NR 1 !!!
    21-10 marjan ZWANGER!!!! NR2!!!
    26-10 Sacha ZWANGER NR 3!!!!

30-10 Jon (cojocompany)
    30-10 Patricia(mama van Justin)
    31-10 mama joyce
    3-11 Sally
    2-11 Priscilla
    5-11 Wendy
    8-11 Lizzwood
    8-11 wijdrietjes
    8-11 Nina83
    11-11 Elin83
    13-11 femke
    13-11 inez
    16-11 Jolien1985
    16-11 dani
    16-11 Lieve kindjes
    30-11 Solanum

Zo, hier is het lijstje weer even op pagina 1. En ik dacht ik meld me dan meteen ook maar even: ik ben nog niet ongi geworden. Had zaterdag mijn nod en gisteren wel hoofdpijn gehad bijna de hele dag maar niet ongi geworden. Ik ben al wel een hele week moe en al 2x een halve dag misselijk geweest (donderdag en zondag). Dat begint dan in de middag en duurt totdat ik naar bed ga. ’s morgens is het over. Ik ga straks een test halen als de kruidvat om 11.00u open gaat. Pfff… spannend zeg… Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Patricia

#4115102 Quote

Ik ga nu boodschappen doen. ik laat het zo snel mogelijk weten. Stik van de zenuwen nu…… brrr….

#4115108 Quote

Wat spannend allemaal!
    Ik moet zelf eigenlijk ook op de lijst, had afgelopen vrijdag mijn NOD maar nog helemaal niks…maar heb de afgelopen maanden wel vaker wat langere cyclussen en teleurstellingen gehad dus durf nergens op te hopen. Testen doe ik ook maar even niet vanwege mijn late eisprong. As weekend als er dan nog niks is dan ga ik voor het eerst testen.

Patricia: succes en hoop dat er een dikke vette lijn verschijnt!!

Liefs Joy

#4115136 Quote

Hij was helaas negatief. Ik had een clearblue met indicator gekocht. Net m’n mannetje gebeld en die vond het ook jammer. Laat m’n ongesteldheid nu maar komen dan kunnen we daarna snel weer gaan klussen. Heb m’n eisprong op dag 9 of 10 altijd dus me mogen snel weer aan de slag.

Groetjes Patricia
    *die even teleurgesteld is*

#4115173 Quote

@Patricia, echt jammer joh! Heb nog zo hard zitten duimen! Maar zolang je nog niet ongi bent kan het toch nog steeds raak zijn? Misschien heb je gewoon nog niet genoeg hcg aangemaakt?

Groetjes,
    Sally

#4115179 Quote

Jammer zeg! Toch spannend om zo mee te leven! Volgende keer beter!

Grtz Nina

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4115221 Quote

hoi hoi

Ben ik ook weer eventjes, zit in mijn nachtdiensten dus ben niet zo veel op de site.. wel weer beter dat de NOD lijst weer op pag 1 staat… ik haat zoeken 😉
    Ik had mijn NOD op 30-10.. ben nog niet ongesteld, heb al wel de gebruikelijke voorbodes gehad (pukkeltjes en chocolade aanval hihihi) maar t blijft nog op zich wachten!! Wel raar, want ik ben best regelmatig.. Was vorige week wel heeel moe, maar of dit nu aan mijn drukke werkweek en wisseldiensten te verwijten was zal ik pas woensdag weten! Woensdag ben ik samen met mijn man vrij en als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen! Heb er al een in huis, maar wil gewoon nog ff wachten! Als ik zwanger ben, dan ben ik dat woensdag ook nog wel 😉 Stoer praat ik he, maar ik ben heeeeel nieuwschierig!!! hahahahaha

Zou t zo leuk vinden voor mijn kleine meisje van 2!!!

#4115240 Quote

@Sally: ja precies zolang je nog niet ongi bent kan het nog he? Ik hoop het…

@Cojocompany: wat vaag dat jij ook nog niet ongi bent. Het is vast en zeker omdat we het zo graag willen dat ons lijf ons gewoon een paar dagen extra laat wachten.

#4115257 Quote

Hallo,

Zo er gebeurt weer eens wat! Het was de laatste tijd zo rustig!
    Maar spannend allemaal hoor! Zelf is nu mijn vruchtbare periode, of net geweest. Dus we zijn flink aan het klussen! Heb al een hele week het gevoel dat m’n ei komt maar ja, zo lang kan dat niet duren… Mijn man vindt dat overigens niet erg hoor! Wordt er tenminste veel geklust 😉
    Als het nu niet raak is, ga ik volgende maand ovulatietesten gebruiken. Dan wil ik wel weten waar ik aan toe ben…

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen