Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Eindelijk vertellen…. ik ben zwanger!

• Auteur

Nou net met de verloskundige gebeld, en ik mag presies over 2 weken. Dinsdag 17 nov. om 21.00 uur sávonds. Echt spannend hoor. Dan krijg ik mijn kindje te zien en te horen. Kan echt niet wachten. Ondertussen wel al misselijker aan t worden en last van buikkrampen. ( mijn man is wel ineens extra lief haha)

Liefs Noor

#4115432 Quote

Welkom en gefeliciteerd Sacha. Is erg leuk om zo onze ervaringen te delen.
    Weet je al wanneer je naar de verloskundige mag? Ik ga zo even bellen en dan mag ik als het goed is over 2 weken. Erg spannend natuurlijk.
    we horen het wel van je.

Liefs Noor

#4116001 Quote

Hoi allemaal,

Heb me net ook aangemeld hier!
    Margiot, leuk om jou hier ook weer te treffen!

Ik ben 33 jaar en zwanger van de derde

Mijn zoontje is vorige week drie geworden! En mijn dochter is ruim 8 maanden. En nu in de eerste ronde zwanger van de derde! Het was gepland maar hefet ons toch wat overvallen. Bij onze dochter duurde het een jaar….! Ik zie er ook wel wat tegenop om het op mijn werk te vertellen. Zowel bij mijn dochter als bij mijn zoon ben ik 7 mnd thuis geweest (ouderschapsverklof in 1 maal opgenomen). Ik ben dus net weer begonnen! En dan kom ik dus doodleuk met de mededeling dat ik er were 7 mnd tussenuit ga! Maar ik weet zeker dat ze het ook wel leuk vinden voor me!

#4117008 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct