Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1359920 Bah Misselijkheid

• Auteur

Hoi meiden,

Een paar weken is het goed gegaan. 5 om precies te zijn. Was dan af en toe nog wel eens wat misselijk, maar niet zo erg meer.
    Sinds afgelopen week is de misselijkheid weer helemaal terug. Bah!!!
    Dus morgen maar weer eens de dokter bellen, om te kijken of ik die medicijnen weer kan krijgen. Verder voel ik me hartstikke goed, alleen die misselijkheid.
    Hebben meer meiden dit ook?? Ik ken dit namelijk helemaal niet van me 1e. Daar ben ik helemaal niet misselijk van geweest.

Liefs marielle 20 weekjes

#4115283 Quote

nou wilde net hetzelde gaan type….
    stond vanochtend op met hoofdpijn en misselijkheid denk nou even eten en hinh meteen boven de wc:S:S

dus ook hier terug,….. helaas…. ben 1,5 kilo aangekomen pas maar als het zo doorgaat….

succes morgen meis met de echo:D:D sms je me effe als je geweest bent ben super nieuwsgierig naar het geslacht haha dikke kus daan

#4115315 Quote

HEEL VEEL SUCSES MORGEN!!!!!!!!!
    Ik hoop dat je een beetje kan slapen!
    xxxsjes Bianca

#4115325 Quote

Hier precies hetzelfde… die rottige misselijkheid is een paar weken weggeweest, maar is weer terug. Balen!

#4115437 Quote

Ik ben met vlagen misselijk ’s morgens, heb het niet elke morgen, maar heel af en toe en altijd als ik mijn tanden poets, maar gelukkig niet zo erg dat ik boven de wc moet hangen

Succes meiden ermee, is niet prettig dat het weer terug is gekomen, hopelijk is het snel over

#4115452 Quote

Hoi meiden,

Ohhhh dus ik ben niet de enige die er ( nog) last van heeft. Heb net de dokter opgebeld en gelukkig kan ik weer de medicijnen krijgen. Dan ben ik nog wel wat misselijk, maar niet zo erg meer.
    Ik hoop ook dat het snel over is voor iedereen die er nog last van heeft.

Liefs marielle 20+1w

#4115488 Quote

Gelukkig heb ik hier geen last van.
    Heb het maar 1 keer gehad dus niet te vergelijken met jou.
    Hoop voor jou ook dat het snel beter gaat.

En lees dat je vandaag voor de echo moet.
    Heel veel succes en plezier.

#4115687 Quote

EN??? hoe was het???

#4115703 Quote

Af en toe ben ik nog wel wat misselijk. Meestal heb ik dan ook hoofdpijn. Als ik gewoon thuis ben dan kan ik me er beter tegen verzetten dan wanneer ik weg moet. Hebben jullie dat ook?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen