Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1359988 Mamasun Waar Hang Jij Nou Uit Dan

• Auteur

Nou ben ik jou weer kwijt haha! Je hebt nog geen vakantie toch? Dacht volgende week maar kan me ook vergissen. Hoe is het bij jou? Hier nog niks te bekennen en inmiddels op dag 34……..
    Laat je even wat horen??

Liefs

#4115783 Quote

Haaiiii! Ben ik weer!!

Haha lachen dit zeg!! 😀 Goed inmiddels je stukkie gelezen! Geweldig joh NY, ik wil daar zeker ook een keer heen! Heb je nog wat echt NY’s gekocht? ;-P Heerlijk genoten van je mannetje zijn verjaardag! Wat een speelgoed heb je dan ineens he, je zou er bijna de feestdagen mee doorkomen! Nee nog geen vakantie, morgen mijn laatste werkdagje & dan lekker vrij! Heerlijk! 😀
    We gaan leuke dingen doen in de vakantie, we hadden gekeken voor Landal/Center parcs, maar ja de feestdagen komen er ook aan.. En we willen ook nog een tv kopen… Dus ff prioriteiten stellen! Is ook niet erg! De schaatsbaan is hier open, dus we willen ff gaan schaatsen, dierentuintje & natuurlijk samen naar de film & uiteten evt.. 😀 Leuke vooruit zichten!!! Nou volgende week vrijdag dag 50… Dussss de 14e wil ik evt wel een testje doen mocht er niks zijn.. Nou dacht ik toch van het weekend (vrijdag/zaterdag) dat ik mijn ei had, dat zou wel verklaren waarom ik zolaat mijn menstr. had.. maar ja, toch twijfel ik.. Wel vriijdag/zondag geklust 😉 Zondag maakt dan niet meer uit maar toch.. Hahaha! Ik hoop echt dat het is gelukt voor ons beide!! Zou leuk zijn!! 😀 Alleen ben ik dan rond dezelde tijd uitgerekend als met onze kleine man! Dat zou wat zijn, zoiets is wel weer wat voor ons hoor…! 😉 Ik denk dat ik niet meer bij kom! Ik had wel al bedacht dat ik lang wacht met een echo maken, denk ik de maand erna.. Dan ben ik iets verder, mocht ik echt zo’n lange cyclus hebben, en anders kunnen we het al gauw vertellen! 😉 25 sept voor het laatst geweest.. Dat is alweer ff geleden..
    Hier is iedereen weer beter, gelukkig! De jongens hoesten niet meer, ik nog wel & vanavond was ik aan de diaree.. :-S Ik heb het wel vaker hoor, maar hoop toch echt niet dat ik ziek wordt!! Volgende week heb ik vakantie!!! Liever niet! En daarbij kan ik niks innemen want stel nou dat… Ook zo iets, manlief had lekker rosbief gekocht (sufferd) het weekend, lekker! Toch eet ik het niet, want stel nou dat.. Hij zegt het ook; ja als het echt wat uit maakt doe het dan maar niet… Zonde! 🙁 We wachten het af, ik hou het nog goed vol om niet te testen..!!! Gelukkig maar! 😉 Spannend!! Zullen we anders “samen” volgend weekend testen mocht er bij jou ook niks zijn?? Of hou je dat niet vol?? 😉
    Meis ik spreek je van het weekend denk ik wel!!

Liefs!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen