Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1360016 Wat Als Je Cyclus Elke Keer Anders Is

• Auteur

Hoi hoi,

volgens berekeningen zou ik op 4 nov mogen testen en dan zou ik misschien zwanger zijn.
    lijkt me sterk dat het al raak is omdat we pas op de “eisprongdag” gevreeen hebben dus ja weet het echt niet was “bevruchting” nog mogelijk? Nu ben ik ontzettend bang om op die dag te testen om tegensalg te vookomen puur omdat mijn cyclus nooit het zelfde was.

toevallig was het 2 mnden achter elkaar 28dgn. maar wat nu.
    ik voel me wel wat raar de laatste dagen pijnlijke borsten draaierig en pijn bij het vrijen niet normaal.
    wat nu toch testen op de 4 de of nog een paar dagen wachten???
    HELP!!
    groetjes,Meomi
    (dit was ronde 1 dus kan geen kwaad haha)

Bloempje27
    Bijdrager
    #4115507 Quote

Je kunt 2 weken na de eisprongdag testen, hij zou dan positief moeten zijn als je zwanger bent…

laat het weten!

#4115784 Quote

Ik zou lekker afwachten als ik jou was, om teleurstelling te voorkomen!! Succes!!

Liefs!

#4117072 Quote

hoi meid,

valt allemaal niet mee zwanger worden haha..wij hebben er bijna een jaar over gedaan mede door lange en korte cyclussen…wat wij op een gegeven moment deden is vanaf dag 10 t/m dag 22 om de dag “klussen’, mede omdat ik ook cyclussen van 35 dagen had pffff, kortom het heeft veel van ons gevergd en het romantische was er wel vanaf, maar ja ik had maar één doel haha…

gelukkig nu 21 weken zwanger!!

hoop dat jou cyclussen normaal worden dan hoef je niet zo lang te”” klussen”

succes en veel geluk

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen