Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1360018 Yesss Geslacht Bekend

• Auteur

Yesssssssssssss ik weet het geslacht we krijgen een zoon…..

Eerst een dochter en nu een zoon we zijn zooo blij… de vrouw bij de pretecho zag t gelijk!! En het is 100% een jongen aan zijn piemeltje duidelijk in beeld te zien….

Nu kan ik helemaal blij gaan slapen! Met het idee dat alles goed is en het idee dat het mensje in mn buik een jongen is:D

Groetjes Joyce 20,2 wkn zwanger en mama van yarah

#4115427 Quote

Wat super leuk zeg dat je nu een jongetje krijgt!!! Fijn dat je kleine boy nu wel wou mee werken hahaha. Weer een koningspaar.
    Er zijn er hier wel veel die dat hebben.
    Lekker genieten en shopse voor de kleine boy.

Ik heb vanmiddag de 20 weken echo, dus ik moet nog heeeel even geduld hebben.

Liefs marielle 20+1 w

#4115436 Quote

Wat leuk eerst een meisje en nu een jongen, wat fijn dat hij nu wel mee wou werken

#4115447 Quote

Super! Net als mij een koningspaar! Hoe vind je dochter het? Mijn dochter vind het HELEMAAL GEWELDIG dat ze een broertje krijgt!

Liefs, Nicole 21w3d

#4115464 Quote

Leuk leuk leuk!!een jongen!Gefeliciteerd!

#4115485 Quote

Super dat jullie een zoon krijgen.
    Big smile haha.
    Geniet er maar van.

#4115510 Quote

Gefeliciteerd! gelukkig werkte hij nu wel mee.

Geniet er maar van!

#4115585 Quote

ja dank je…
    Ja de vrouw kon het de hele tijd al zien, ze zei nog hij laat zijn piemeltje graag zien hahaha…

Maar ben ook echt super blij een koningspaar is toch geweldig!!!

Mijn dochter zei van te voren dat ze een broertje wilde dus die krijgt ze nu…

Net al bij prenatal wezen neuzen en shoppen voor kleertjes… wel ff een omschakeling van jurkjes naar stoere pakjes… maar ben al geslaagd voor een paar pakjes…

Groetjes Happy ik

#4115808 Quote

gefeliciteeeeeeeeeeerd!!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen