Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1360163 Zwanger Van Je Zesde

• Auteur

hallo ik zou graag in contact willen komen met moeders die ook zwanger zijn van hun 6 kindje ik weet dat het niet veel voorkomt dus vraag ik het hier

#4115597 Quote

hoi hoi

gefeliciteerd met je zwangerschap sorry ik ben niet zwanger van de zesde maar wel van de vierde vond ik al een groot gezin hihi
    wat leuk zeg echt geweldig ik zou ook wel willen maar mijn man die niet meer denk ik haha

hoe voel je je is hety niet erg pittig met 5 die al rondlopen ik vind dit al heftig
    nou nogmaals gefeliciteerd
    liefs

#4115652 Quote

Jeetje meid haha nr 6, ik verschiet ervan.

Geweldig wat een heerlijk groot gezin. nee dit word mijn 2e en gezien mijn leeftijd zullen het er niet meer worden.

Zijn ze vlak na elkaar geboren?

Groetjes Mamma2

#4116141 Quote

Hoi,

Ik ben zwanger van de 7e!

Groetjes Mv6

#4116195 Quote

Als je het geld en de ruimte daarvoor hebt, lijkt het me geweldig. Gefeliciteerd in elk geval! Maar om me daar nu tien slagen voor in de rondte te werken… Niet mijn ding. We zijn nu bij nummer drie. Eerst dat maar eens afwachten 😉

#4116620 Quote

Respect! Eén was al een hele overweging hier en waarschijnlijk blijft het daarbij 😉

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen