Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1360369 Hoe Voelt Een Eisprong

• Auteur

Wie kan me vertellen wat je voelt als je je eisprong kan voelen. Is het echt een pijn of meer een ongi gevoel?
    Probeer te ontdekken of ik het ook kan voelen, lijkt me wel handig 😉

#4115730 Quote

Hoe lieve kindjes

Dat is bij iedereen anders en het is ook niet zo dat iedereen het voelt.
    Over het algemeen wat ik hoor, is het een soort ongi gevoel (maar wat ik al zei het is bij iedereen anders)

Succes!!!!

gr quinta

#4115736 Quote

Nee, ik snap dat niet iedereen het voelt, maar ik ben nu op dag 15 en heb sinds een paar uur een ongi gevoel vooral op rechts. Dus wie weet komt mijn eisprong er aan!
    Dat is toch wanneer het gevoel ophoud?
    Vanavond maar even klussen 😉

#4115753 Quote

ik had altijd sterk een stekende pijn aan een van beide kanten onderin mijn buik…wel te nehappen maar zeker aanwezig! laatste keer met ovu test bleek ook echt dat dit dan mijn eisprong moest zijn!

#4115767 Quote

Lieve kindjes
    Als je dat gevoel hebt (wat ik bedoelde met dat veel vrouwen zo iets voelen, ongi) aan de klus de aankomende dagen ; )

SUCCES

#4115775 Quote

Het is idd bij iedereen anders. Ik voel mijn eisprong nooit. Vaak klus ik om de 2 dagen dan mis je hem nooit!

Succes!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4115896 Quote

Ik heb m’n eisprong eigenlijk nooit gevoeld, totdat ik medicijnen/hormonen kreeg bij de IUI. Toen voelde ik ‘m wel degelijk. Het was dan een aanhoudende pijn in de betreffende eierstok. Ik heb zelfs 1 keer echt gevoeld dat het eitje “sprong”. Daarna was de pijn ook meteen over (dit hoeft trouwens niet voor iedereen zo te zijn).

Heel veel vrouwen voelen de eisprong niet. Zoals ik zei, ik had ‘m ook nog nooit gevoeld. Ik denk dat het gevoel ook voor iedere vrouw anders is en dat je pas kan zeggen dat jij ‘m voelt als je dat een paar keer in de gaten hebt gehouden als je je eisprong verwacht.

Succes!
    Esk

#4117418 Quote

Hoi Hoi,

Het kan ook heel wisselend zijn. Ik ben inmiddels 8 maand bezig en in het begin voelde ik de steken aan één van beide kanten, soms ook beide kanten.
    Nu heb ik de laatste twee maanden geen steken meer maar een soort van het gevoel dat ik een opgeblazen klein ballonnetje in mijn buik heb, die bij iedere beweging iets ingedrukt wordt.

Groetjes!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen