Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1360428 Yes Yes Yes Eindelijk Het Huis Voor Onszelf

• Auteur

na ruim 2 maanden samen wonen met mijn schoonouders hebben we dan nu toch eindelijk het rijk alleen.
    afgelopen weekend zijn zij verhuisd naar hun nieuwe huis (voor degene die het niet weten wij hebben het huis van mijn schoonouders gekocht)
    in princiepe is alles goed gegaan en hebben ze zich (bijna) niet met de opvoeding bemoeid, maar toch ben ik blij nu vooral mijn (onze) privicy terug te hebben. en de ruimte want het was toch wel een beetje vol.
    maar ja nu nog alles uitpakken pffff onze spullen hebben al die tijd opgeslagen gestaan. er staat een hele grote stapel dozen op ons te wachten en juist nu we zo’n mege drukke week met werk hebben hihihi.
    aanstaand weekend wil ik in iedere geval proberen om elounda haar kamer helemaal in orde te maken. (uh voor het eerst zelf schilderen) en daarna moet er beneden nog geschilderd worden. voor de rest in alles eigenlijk wel in orde.

nou moest het even kwijt hoor hihihi ben zo happy

groetjes linda

ps als elounda haar kamer af is zet ik wel een foto (of paar) op hyves

#4115782 Quote

wat heerlijk voor jullie om het huis alleen te hebben.
    veel suc6 met alles schilderen en het uitpakken van de dozen.

groetjes lenie

#4115785 Quote

Hoi meis,

EINDELIJK!!!!! Heerlijk hoor. Wel een lekker taartje op gesmikkeld om het heugelijke nieuws te vieren?
    En ja nu schilderen…. Ik heb er altijd een gruwelijke hekel aan, maar als het af is ben je wel blij met het resultaat.
    Succes met schilderen en ben benieuwd naar de foto’s….

Liefs Irene

Ps Hoe vind Elounda het? Geen problemen dat opa en oma weg zijn?

#4115829 Quote

Joepie! Wat fijn voor jullie!
    Succes met schilderen! Ben ook erg benieuwd naar het eind resultaat!

Liefs Trudi

dotjuh
    Bijdrager
    #4115846 Quote

heyhey

wat fijn!
    ja, kan me wel voorstellen hoor, dat je toch wel blij bent dat ze weg zijn 😀
    nu kan je eindelijk zeggen dat t huis van jou (jullie) is.
    ja ik hou juist van schilderen 😀 vind ik echt t leukste aan n verbouwing/verhuizing.
    behangen…. daar heb ik echt een hekel aan hihihi

nou, heel veel succes met alles uitpakken en je huisje lekker jullie styl te maken!

liefs, do

#4115964 Quote

heey linda…lekker joh.geen schoonouders meer op je lip(hoe lief ze ook kunnen zijn,of niet).lekker gaan genieten met schilderen,leef je lekker uit.een nadeel linda….je moet zelf weer gaan koken..hahahaha.liefs,karin

vlijtige mama
    Bijdrager
    #4116018 Quote

Hey Linda,

Lekker hoor, het huis helemaal voor jullie zelf.
    Hoe lief schoonouders soms dan ook zijn, je bent toch gehecht aan je privacy en je eigen doen en laten.

Heel veel succes met schilderen en alle andere leuke dingen die jullie nog moeten doen (ook al is het uitpakken van dozen niet zo’n heel leuk karwei, je kunt het nu neerzetten waar je wilt!).

Liefs Monica

#4116092 Quote

Ben benieuwd naar het eindresultaat van Elounda’s kamer!!!
    Ik hou je Hyves in de gaten!
    Groetjes Roos.

#4116215 Quote

Gefeliciteerd!!
    Succes met alles en ben heel benieuwd hoe je Elounda’s kamertje gaat inrichten,

liefs Marina

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen