Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1360552 Kan Je Met 2 A 3 Weken Zwanger Al Misselijk Zijn

• Auteur

Ik laat me vandaag even testen. Ik ben al 1 a 2 weken misselijk en erg last van hormonen en veel trek. Kan je al in zo vroeg stadium misselijk zijn??
    Verder voel ik weinig, aangezien het mijn 1e zwangerschap zou zijn, weet ik niet goed wat je precies moet voelen.

Herkennen sommigen zich hierin of weten jullie of je in zo vroeg stadium al misselijk kunt zijn???

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Victory

#4115974 Quote

Hoi Victory,

het kan natuurlijk heel goed zijn dat je je misselijk voelt van de spanning, omdat je graag zwanger wilt worden!

Ben je overtijd?

#4115987 Quote

Hoi Suzanne,

Nou het is namelijk zo, ik heb pas 2 a 3 weken geleden bloedverlies gehad, maar eigenlijk maar 1 dag een beetje. Nu weet ik niet of dat ongi was of een innestelingsbloeding en ik heb normaal al veel last van mijn maag en moet nu regelmatig in de avond en nacht overgeven. Dus het kan mijn maag zijn die niet in orde is of misschien ben ik zwanger.
    Maar omdat het voor de 1x zou zijn weet ik niet wat ik moet voelen. Ga zo voor de zekerheid maar even een test halen…..

#4116045 Quote

Nou ik heb een test gedaan en helaas ben ik dus niet zwanger, dan morgen maar weer naar de dokter ivm maagklachten…….

#4116049 Quote

@ Suzanne

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Geniet van deze mooie tijd….

Groetjes Vic

#4116050 Quote

@ Suzanne

Groetjes Vic

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4116052 Quote

@ Suzanne

Groetjes Vic

#4116053 Quote

@ Suzanne

Groetjes Vic

#4116054 Quote

sorry computer liep vast hahaha

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen