Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1360590 Oproep Hyves

• Auteur

We hebben ook een meimama hyves gemaakt… is ook erg overzichtelijk om te kletsen met elkaar en door de profielfoto zie je ook wie wie is..

Hij is gesloten, dus alleen na toestemming toegankelijk, dus nieuwsgierige onbekenden kunnen niet meegluren, hahahaha.

Meld je aan!!

http://www.meimama2010.hyves.nl

Liefs Ro
    13w+5d

#4116014 Quote

Enne…kunnen nieuwsgierige mensen ook niet zien dat je lid bent van die hyve?

Ik ben namelijk pas 10w3d en heb ’t nog niet verteld op werk en aan vrienden enzo…

#4116019 Quote

Ja die zien op je eigen hyves wel meimama2010 staan bij je publieke hyves. Al kan je die misschien ff extra beveiligen.

roosje74
    Bijdrager
    #4116063 Quote

Allemaal doen..
    ik ben hier nu een tijdje niet geweest en ik zie verschillende leuke discussies, maar het is geen doen om alles bij te houden en Hyves is wel zo overzichtelijk!!

Misschien inderdaad even meimama2010 extra beveiligen om meer mensen over de streep te trekken.

#4116118 Quote

Is dat aan mij om de meimama2010.hyves extra te beveiligen? Tell me what to do… XXX

#4116164 Quote

Ik kan het niet eens vinden, zit wel op Hyves.

#4116283 Quote

dan moet je bij de adresbalk dus waar je website’s intypt.

meimama2010.hyves.nl

Dan kom je er wel op. Zoeken na dit heeft geen zin omdat dit wel beveiligd is.

#4116319 Quote

Hmm…ik wacht wel nog een paar weekjes hoor. Wil het risico niet lopen dat collega’s via mn Hyves erachter komen dat ik zwanger ben…

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen