Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1360610 Een Heel Licht Streepje

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik had eigenlijk 30 oktober ongesteld moeten worden. Maar ik ben het nog steeds niet. De zwangerschapstesten geven allemaal een heel licht streepje moet je goed kijken. Ik weet het nu niet meer. Heeft iemand dit ook gehad?

Groetjes karin

#4115971 Quote

Hoi Karin,

Ik heb het (helaas) nog niet gehad. Maar ik denk dat je waarschijnlijk zwanger Het hcg-hormoon is nog niet volledig in je urine (dat is als je min een week overtijd bent) dus ik zou het over een paar dagen nog eens proberen…. spannend!

Laat het me even weten vind ik leuk!

Groetjes Victory

#4115972 Quote

Yes! Ik ook! Volgende morgen weer getest, een dikke vette streep hoor!

Mss even wachten tot morgen, maar ik zou zelf naar de etos vliegen voor een ander merk test en hem opnieuw doen 😉 Ik had die van etosmerk zelf, was geloof ik 7 euro nog wat! Doet het prima!

heeel veel succes!

#4116126 Quote

Doe de test met de digitale testen van CB. Die geven gewoon aan zwanger/niet zwanger……….geen gedoe met streepjes dus

mariellaliza
    Bijdrager
    #4116138 Quote

Een streepje hoe licht ook, betekend zwanger. Bij mij was dat toen in ieder geval wel zo. Succes!!!

#4116197 Quote

Bedankt voor jullie reacties!

Ik ga morgenvroeg nog een keer testen.
    Jullie horen het wel.

Groetjes Karin

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4116495 Quote

He hoi,

Ja vanmorgen, en de streep was nu wel zichtbaar!!
    Dus helemaal blij!

Groetjes Karin

marjan1980
    Bijdrager
    #4116526 Quote

gefeliciteerd
    gr marjan

mariellaliza
    Bijdrager
    #4116564 Quote

Gefeliciteerd Karin. Geniet van je zwangerschap!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen