Moet wel lachen hoor!Het lijkt zo net een blinddate, ‘ik ben die vrouw met dat spijkerrokje en die en die blouse’.Nee geintje, ik hoop dat jullie een leuke dag hebben.
Luka huilt overdag nog veel te veel om hem sowieso ergens mee naar toe te nemen, en samen met Lenthe zie ik het nog niet zitten, die loopt telkens weg.(Heb geen tweelingwagen)
Verders moet ik eerlijk bekennen, ik ben nu bijna 8 jaar moeder, en ben denk ik wel al 5 keer naar de beurs geweest, ik ken het nu wel zo’n beetje.
Weet je trouwens, Noa (nu bijna 8 jr) heeft toen ze net 1 jaar was op de Olvaritbordjes gestaan, was een opdracht die ze kreeg van ’t castingbureau waar ik haar voor de grap had ingeschreven destijds.En een paar maanden later liep ik met wat vriendinnen over de beurs en kwam bij de Olvaritstand…Driemaal raden wie er op de achterkant (die kartonnen achterwand van de stand) stond, pakweg 3 bij 4 meter…mijn Noaatje!Zo grappig!!!Mijn kleintje zo groot in beeld, heb me meteen gemeld bij de meiden van de stand, ze liepen ‘weg’ met haar, moest mijn adresgegevens geven zodat ze nog veel reclame materiaal gingen opsturen.
Enfin, ik wijk weer teveel uit…Veel plezier morgen, ben er bij de volgende forumdag zekers bij!!!!
Groetjes Roos