Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1360672 Kom Morgen Naar De Jonge Gezinnen Beurs

• Auteur
  • vlijtige mama
    Bijdrager

Hallo mama’s!

Isabelle en ik gaan morgen met Karin en Nicky naar de jonge gezinnenbeurs.
    Mochten jullie er toevallig ook zijn, kom ons dan even ontmoeten!
    We zullen om 14uur bij de stand van de jonge gezinnen zijn.
    (Ik heb een spijkerrokje aan met wrsch een bruine blouse erop)

Het lijkt mij heel leuk om nog meer mama’s en evt. kinderen te ontmoeten.
    We zijn elkaar tenslotte ook via deze site tegengekomen!

Misschien tot morgen!

Liefs Monica

#4116032 Quote

Heel veel plezier morgen!!!
    Leuk idee om ergens af te spreken. Ben benieuwd wie jullie allemaal gaan ontmoeten. Ik hoor het wel!
    Baal echt dat ik niet mee kan :o(

Liefs Trudi

#4116067 Quote

Heel veel plezier morgen!
    Ik kan helaas niet mee, het lijkt me trouwens ook best spannend om af te spreken….. maar ook wel weer heel leuk!

Groetjes Danielle

dotjuh
    Bijdrager
    #4116070 Quote

veel plezier morgen 😀

ik ga niet hoor. mij te duur. (treinreis + entree kaartje 35 euro)

maaruh… wel foto’s maken he 😛 kan je die op hyves zetten, kunnen we een beetje meegenieten hihihi

liefs, do

#4116091 Quote

Moet wel lachen hoor!Het lijkt zo net een blinddate, ‘ik ben die vrouw met dat spijkerrokje en die en die blouse’.Nee geintje, ik hoop dat jullie een leuke dag hebben.
    Luka huilt overdag nog veel te veel om hem sowieso ergens mee naar toe te nemen, en samen met Lenthe zie ik het nog niet zitten, die loopt telkens weg.(Heb geen tweelingwagen)
    Verders moet ik eerlijk bekennen, ik ben nu bijna 8 jaar moeder, en ben denk ik wel al 5 keer naar de beurs geweest, ik ken het nu wel zo’n beetje.
    Weet je trouwens, Noa (nu bijna 8 jr) heeft toen ze net 1 jaar was op de Olvaritbordjes gestaan, was een opdracht die ze kreeg van ’t castingbureau waar ik haar voor de grap had ingeschreven destijds.En een paar maanden later liep ik met wat vriendinnen over de beurs en kwam bij de Olvaritstand…Driemaal raden wie er op de achterkant (die kartonnen achterwand van de stand) stond, pakweg 3 bij 4 meter…mijn Noaatje!Zo grappig!!!Mijn kleintje zo groot in beeld, heb me meteen gemeld bij de meiden van de stand, ze liepen ‘weg’ met haar, moest mijn adresgegevens geven zodat ze nog veel reclame materiaal gingen opsturen.
    Enfin, ik wijk weer teveel uit…Veel plezier morgen, ben er bij de volgende forumdag zekers bij!!!!
    Groetjes Roos

#4116099 Quote

hoihoi
    heel veel plezier. ik ga lekker uitpakken morgen. en volgende week naar een andere beurs: de kreadoe

groetjes linda

#4116211 Quote

Heel veel plezier morgen!
    Ik ga denk ik als Daniel een uurtje op bed ligt effe bijtanken en alles rustig aan doen om energie uit te sparen, hihi, aangezien Daniel wat slaapproblemen heeft,

Liefs Marina

vlijtige mama
    Bijdrager
    #4116604 Quote

oh ja, en er waren geen andere mama’s en kindjes om 14uur.
    Ik denk dat mijn datinguitspraak (Roos ;-)) te direct was…

XXX

#4116469 Quote

Wat leuk! Een berichtje vanaf de beurs!
    Hebben jullie nog andere meiden van het forum ontmoet? Ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad.

X Trudi

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen