Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1360682 Ook Nieuw

• Auteur

Na al een tijdje mee gelezen te hebben, me toch ook even voorstellen.

Aangezien niet iedereen het al weet (en je weet nooit wie er mee leest) nog even onder pseudoniem.

Maar al moeder van een zoon (15-07-09) en nu 12wk zwanger van nr 2. Vorige week een mooie echo gehad, maar nogal al onzeker de eerste periode (miskraam) dat ik eerst het hartje wil horen volgende week en dan mag het de wereld in.

Kwaaltjes nemen gelukkig af (lang leve de emesafene) en kan niet wachten om de beeb te voelen. Zo onwerkelijk nu allemaal.

Gr F

#4116035 Quote

Goed zie ik dat pseudoniem er niet staat. Moet nog wennen aan dit niewe forum.
    Dus nu maar afwachten hoeveel bekende er mee lezen, haha.

#4116047 Quote

hahah idd nu met je voledige naam… hhihihi

Iig Gefeliciteerd!

Dus al in juli een zoon gekregen. Das dan wel snel achter elkaar! Is wel leuk, zo was ik en mijn zusje ook. 😀

#4116051 Quote

Nou moet ff opnieuw schrijven.. ging wat mis 😀

Iig ten eerste GEFELICITEERD!

Lekker dicht op elkaar straks je kids. Is best leuk kan ik je vertellen zo was mijn zusje en ik dus ook… schelen 13 maanden 😀 Jij straks dus nog minder.

Idd staat je nu met gehele naam op het forum 😀

#4116125 Quote

hoi froukje (dat is je echte naam neem ik aan…hahahaha ;))

gefeliciteerd natuurlijk en welkom op het forum!
    genietse….
    liefs lot.

#4116178 Quote

Zoon is van 2008 (de hormonen doen al lekker hun best). Dat zal wel heel snel zijn…..pff respect hoor voor de meiden die er zo kort tussen hebben zitten. Hij is nu 15 maanden en vindt het nu behoorlijk pittig.

Froukje (inderdaad mijn echte naam)

#4116188 Quote

Hoi Froukje,
    Ik ben sinds gister ook hier dus net zo nieuw als jij zeg maar.
    het gaat vast gezellig worden hier.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen