Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1360793 Zooo Spannend

• Auteur

Hoi dames,

Ik heb morgen weer een echo, met 9w3d, in juni zijn we er tijdens een echo achter gekomen dat het kindje met ruim 8 weken gestopt was met leven, in maart had ik al een spontane miskraam gehad. De echo heeft voor mij dus echt een super dubbele emotionele waarde!
    Ik ben ook zo ongelofelijk zenuwachtig. Ik mag om 8.45, gelukkig wel optijd, ik hoef niet de hele dag te wachten. Ben gewoon zo bang dat er weer slecht nieuws is.
    Hoop jullie toch morgen gewoon goed nieuws te kunnen vertellen, maar je weet maar nooit.

Liefs

#4116151 Quote

Spannend! Zeker als je zo’n ervaring achter de rug hebt. Nog maar 1 nachtje slapen …
    Ik heb begin juli 2009 en curretage ondergaan (ik zou toen 8 weken zwanger zijn geweest) na een miskraam. Nu ben ik inmiddels 6 weken zwanger, uitgerekend op 30 juni 2010 en ik moet nog 8 dagen wachten totdat ik voor de eerste echo mag …. Wel heel fijn dat het al met ruim 7 weken kan bij mijn vk.
    Knutseljuf, hoe is deze zwangerschap ten opzichte van jouw vorige? Merk je verschil ..?

#4116160 Quote

meiden ik wil jullie alleen even veel sterkte wensen en hoop dat jullie echos goed zijn ik duim voor jullie
    dikke kus

marjan1980
    Bijdrager
    #4116165 Quote

heel veel succes morgen.
    hoop voor goed nieuws voor jullie.
    gr marjan

#4116167 Quote

Heel veel succes morgen knutseljuf, we denken aan je! En laantje voor jou over 8 dagen natuurlijk ook. Hoop dat we hier snel goed nieuws kunnen lezen!

#4116177 Quote

ook ik wil jullie heel veel succes wensen en je gaat gewoon voor goed nieuws.

ik weet hoe jullie je voelen maar moet helaas nog een weekje wachten.

kus

#4116337 Quote

Heeeej,

Hoe is het gegaan knutseljuf?
    Lfs, Natas

#4116375 Quote

Jaaa, was super, mooi kloppend hartje en een goede lengte! Ben helemaal tevreden.

@ laantje, ik merk zeker wel verschil, bij allebei mn miskramen heb ik extreme last gehad van zwangerschapsmisselijkheid, nu heb ik daar helemaal geen last van en loopt de zwangerschap eigenlijk net als bij die van mn zoontje, wat ook wel wat meer vertrouwen geeft!!

Merk jij het verschil in zwangerschappen??

Liefs Jen

#4116407 Quote

Hallo Jen,
    Fijn dat alles goed is. Was zeker wel spannend of niet? Ik mag dinsdag, maar kan niet wachten….

Liefs, Moon

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen