Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1360850 Voorstellen En Vraag

• Auteur

Hallo allemaal,\
    Ik ben mama van een zoontje van 3. We willen heel graag een tweede kindje. Doordat ik een hele onregelmatige cyclus had slik ik hormonen. Ik heb nu steeds een cyclus gehad van 35 dagen. Ik zit nu op 44 dagen. Over tijd dus. Ook voel ik soms vlagen van misselijkheid en gevoelige borsten. Toen ik vandaag een test deed was het nagatief.
    Herkent iemand dit?
    Ik heb het niet met ochtendurine gedaan. Misschien dat ik teveel van tevoren heb gedronken…
    Wanneer zal ik weer testen?
    xx

bello
    Bijdrager
    #4116263 Quote

hoi mariekje

om de 2 dagen neemt je hcg toe dus dan zou je weer kunnen testen de dokter zei bij mij om de week testen dan is het hcg zeker genoeg gestegen als je tenminste zwanger bent.
    ik had ook dezelfde symotomen en nog een paar meer, 4x getest allemaal negatief ook bloedcontrole was negatief maar daar kwam wel uit dat ik 2 eisprongen had gemist!
    maar goed het kan bij jouw natuurlijk wel zijn dat je zwanger bent als je test zou ik het wel met ochtendurine doen dit is het beste!

succes met wachten en laat je nog iets weten?

groetjes bello

#4117269 Quote

Hoi Mariekje,

Hoe is het afgelopen? Ik heb vanmorgen een test gedaan: positief en net nog 1 en die was negatief. Ik had ook 1 liter water gedronken net, dus inderdaad misschien teveel verdund ofzo.. Dus ik moet ook even wachten…

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen