Dat bad zou mij wel lekker lijken. Je bent toch zelf vies van de bevalling met al het zweet en dat bloed krijg je toch ook wel op je.
Voor mij een zh-bevalling. Eerste een keizersnee dus geen keus. Ik vind het ook wel prima: alle rotzooi daar en met de 2e had ik anders ook wel naar het zh gemoeten.
1e hele nacht + ochtend met weeënopwekkers (lees: weeënstorm) naast bed gestaan. Op een gegeven moment milde pijnstilling gehad (wat niet echt hielp), maar toen moest ik in bed gaan liggen i.vm. mogelijke duizeligheid.
2e keer alleen op bed geweest. Mijn man vertelde me laatst dat ik veel op mijn zij heb gelegen toen. Blijkbaar ben ik dat echt kwijt. Ook weer dezelfde pijnstilling gehad, waardoor ik in bed moest blijven, de ontsluiting sneller ging, maar de pijn dus ook alleen maar heftiger werd.
Eindigde in vacuumverlossing.
Nu i.i.g. in het zh. Ik wil graag groeiecho en goed bespreken i.v.m. 2 kruinliggingen die tegelijkertijd ook sterrenkijkers waren. Als dat weer zo is, dan wel een grote kans + een kind met groot hoofd, dan kan het wel eens verstandig zijn om het niet meer natuurlijk te proberen. Aan de andere kant wil ik liever niet van een operatie hoeven herstellen terwijl ik nog 2 andere kleine kindjes heb die stiekem toch al dik 11 en 14,5 kg wegen.
Volgende week voor het eerst weer naar de gyn en wil ik e.e.a. bespreken.
Sterkte allemaal.
Groetjes,
Tamar