Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1360979 Totale Verwarring

• Auteur

Ben net terug van de eerste echo bij de gyn. Ik zou vandaag precies 9 weken moeten zijn, maar op de inwendige echo was dit zeker niet het geval. Er was een embryo te zien, maar geen duidelijke hartactiviteit. Het vruchtje was nog veel te klein om 9 weken te zijn. De gyn. dacht wel een hartslag te zien maar wist dit niet zeker. Hoe kon er nu nog niks over zeggen. Nu moet ik dus 2 weken wachten voor een nieuwe echo. Ik heb geen idee hoe ik daar doorheen moet komen… Ik denk eerlijk gezegd dat het niet goed zit….

#4116342 Quote

Dat kan best wel. Gebeurt vaak dat het termijn minder lang is. Bij mij heb ik eens een keertje 5 weken naarst gezeten. (heb onregelmatige cyclus en dus eisprongen).

Idd 2 wken wachten is lang, maar er hoeft echt niks mis te zijn.

#4116352 Quote

he meis wat balen heel veel sterkte met deze 2 lange weken ik duim voor je dat alles goed komt
    liefs

#4116405 Quote

he, wat naar voor je! nu maar hopen dat het allemaal toch goed is. sterkte

liefs,
    Moon

marjan1980
    Bijdrager
    #4116556 Quote

hoi,
    jeetje dat was schrikken.
    kan het niet zo zijn dat minder ver bent.dat je later bent bevrucht.
    dan nog 2 weken wachten.
    dat ze dat niet eerder doen.
    sterkte komende 2 weken.zal lang duren voor je.
    gr marjan

marjan1980
    Bijdrager
    #4116558 Quote

wanneer moet je weer precies voor een echo.
    laat je wel even weten.
    wij vinden het ook spannend.
    gr marjan

#4116591 Quote

Hey,

Jeetje zeg dat is schrikken. Ik weet wel een btje hoe je je voelt alleen was er bij ons nog geen vruchtje te zien in de vruchtzak en ik mag woensdag weer voor een echo. Miss dat ik idd ook minder ver ben en jij dus ook en dat t de volgende keer beter te zien is.

Ga uit van t positieve en ik weet dat 2 weken lang duren dan maar probeer t er t beste van te maken.

Sterkte.

Kus

#4116612 Quote

O wat erg voor je!
    Heel veel sterkte meid,
    Ik en tientallen anderen zullen voor je duimen.

Liefs

#4116618 Quote

Wat vervelend dat je nu nog twee weken in onzekerheid zit, dat wachten is helemaal niks. Daar zijn we het wel over eens geloof ik…
    Heeft de gyn nog iets gezegd over hoeveel weken dan beter overeenkomt met de huidige grootte van het vruchtje?
    Maar ik lees ook hier en daar dat het goed kan dat de bevruchting later plaatsvindt dan dat je zelf in eerste instantie uitgerekend hebt dus hou moed!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen