Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1361002 Slapen Jullie Kindjes Al Met Een Hoofdkussen

• Auteur

Daantje wil tegenwoordig een kussentje in bed maar ik vraag me af of dat wel mag. Ze is nu ruim twee en een half, dus op zich zie ik geen probleem, maar ik was benieuwd of jullie kindjes al een hoofdkussen hebben en zo ja, wat voor soort.

Groetjes, Linda

#4116355 Quote

Hai,

Veerle is nu bijna 2,5 jaar en slaapt nog niet met een kussen. Volgens mij “mag” het pas vanaf 4 jaar,maar ik kan het ook helemaal mis hebben hoor.

Groetjes, Floor

#4116383 Quote

Ik heb eerlijk gezegd geen idee vanaf wanneer dat mag, heb ik me nog niet in verdiept. Patrick gaat in december van zijn juniorbedje naar een echt groot bed (een halfhoogslaper) en dan krijgt hij voor het eerst een hoofdkussen. Hij wordt 16 dec. 4 jaar.
    Ilona krijgt in december of januari ook een groot bed, ik denk dat ik bij haar dat ook nog achterwege laat want ze vraagt er verder ook nog niet om.

#4116386 Quote

Hier wel al een groot bed, maar nog geen kussen. Ik vind het toch een beetje eng al hoorde ik wel al iemand zeggen dat het vanaf 2 jaar al mag.
    Ze vraagt er nog niet om en hier beneden op de bank heeft ze een eigen winnie de pooh kussentje, dus dat is wel gezellig voor op de bank voor de tv. Maar in bed doen we nog maar even niet.

Groetjes Babybelle

#4116426 Quote

Feline slaapt al vanaf dat ze in een bed ligt (vanaf 1 jaar) met een dun hoofdkussen.
    groetjes Mariska

Evelution
    Bijdrager
    #4116446 Quote

haai

Birgit heeft ook een kussen. Heb ik eigenlijk gelijk met haar bedje gekocht. Het is een heel dunnetje hoor, van de ikea voor buikslapers. Als het dikker was geweest had ik hem niet in haar bed gelegd

#4116482 Quote

Hey,

Hier slaapt roan wel in een groter (junior) bed maar ook nog geen kussen en dat laat ik ook nog wel een tijdje zo denk ik

Gr mascha

#4116607 Quote

Jesse heeft er niet 1, hij slaapt vaak met zijn hoofd op zijn knufel. Het mag vanaf 4 jr, dat is de beste tijd, dus daar hou ik me ook aan.

Gr Linda

#4116652 Quote

Eline slaapt ook nog niet met kussen. ze slaapt altijd met haar beer onder haar hoofd. Weet niet vanaf hoe oud het wel mag eigenlijk.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen