Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

sinds mei bezig deel 4

• Auteur

En WEEr zitten we op pagina 1 haha…

xx

#4118995 Quote

hmm..de forum doet een beetje raar..staat er nu 2 keer in..maar begin wel op deze…die andere maar niet gebruiken!

Hoe is het met iedereen? Nog nieuwtjes?
    susie is ook al lang niet meer op de forum geweest…wel jammer hoor!
    Bubbles hoe is het met jou? Hoe hebben je (schoon-)ouders gereageerd?!

Ik hoor echt steeds meer mensen om me heen zwanger worden…de gedachtes van ‘gaat het mij wel lukken..ben ik wel vruchtbaar’ gaan nu wel vaker door mijn hoofd….hoop echt zo dat ik door middel van wat hormonen zwanger kan worden!!!
    Probeer telkens te denken..we zien het wel..niet druk over maken…1 dec eerst afwachten…
    maar dat word wel moeilijker!

Tessara: hoe is het bij jullie?!
    mama2be: succes met strijken, ik ga straks ook even de was er doorstrijken!

meiden tot snel! Dikke kus

bubbles
    Lid
    #4119144 Quote

He Dames,

Nou, inmiddels hebben we het mijn ouders en broer verteld, die waren superblij. Hadden ze nog helemaal niet verwacht bij ons. Dan is het natuurlijk nog leuker!! Morgen gaan we het aan de ouders en broer van mijn vriend vertellen. Ze hebben morgen een mannendag en ’s avonds gaan we een hapje eten, dus een mooie gelegenheid. Ik heb het ook een collega op het werk verteld, als er iets gebeurd, dan weet er tenminste iemand iets vanaf. Die afspraak bij de verloskundige is een kennismakingsgesprek, dus nog geen echo. Maar ik zit me nou al ontzettend druk te maken over een eventuele miskraam. Ik weet dat ik dat niet moet doen, maar ik kan er niets aan doen. Ik ga gewoon proberen om een vroegere echo te krijgen, bij 9 weken of zo.
    Ik vroeg me ook al af waar Susie is. Misschien heeft ze geen zin meer in het forum.

@Angel Toevallig dat jij op dezelfde dag een afspraak hebt. Ik hoop dat je dan positief nieuws krijgt. Ik kan me goed voorstellen dat je erg onzeker wordt van alles, maar je hebt het jammer genoeg niet zelf in de hand. Positief blijven denken!!!

groetjes

Tessara
    Lid
    #4119420 Quote

He meiden,

Nou bij mij is de ong. afgelopen. Dus ik kan weer beginnen met klussen. Ben benieuwd hoe het deze maand zal gaan. Hoop dat het 6 dec. goed nieuws is!
    @ Angel en Bubbles, succes en veel plezier bij de gyn!
    @ Angel, ik hoop dat de gyn goed nieuws voor je heeft, dat de uitslagen van je bloedtesten goed zijn en dat blijkt dat je voldoende hormonen hebt om een hormoonbehandeling te starten! Misschien haal je mij wel in…kan maar zo! Wel fijn dat je dan wat meer duidelijkheid krijgt en minder onzekerheid. Vaak is een hormoonbehandeling wel mogelijk! Zou fijn zijn als je binnenkort zwanger bent van een tweeling (zou voor mij een droom zijn, een tweeling).
    @ Bubbles, spannend hoor zo’n eerste bezoek. Geniet van je zwangschap en maak je maar niet druk. Komt vast wel goed! Je kunt zwanger worden! Dus de eerste stap heb je al overwonnen. Nu moet het nog blijven zitten maar dat gaat meestal vanzelf. Daar kun je niets aan veranderen. Ik heb gelezen dat je dit niet kunt beinvloeden (enkel in negatieve zin door drugs, drank en sigaretten). Maar dat doe je allemaal niet. De rest is in de aanleg al bepaald. En dit is een niet zo grote kans. Je moet gewoon vertrouwen hebben dat alles goed komt.
    @ Mama2be. Succes met klussen. Hoop dat je deze maand ook geluk hebt!

Zou wel jammer zijn als susie ons heeft verlaten. Ik kan me zo voorstellen dat de interesse in dit forum verdwijnt omdat je een stap verder bent. Misschien heeft ze het te druk of is er wat anders? Wel jammer dat het groepje zo wordt uitgedund. Voel je je helemaal alsof je de laatste bent…en versterkt het gevoel van…zou het ons wel lukken?
    Bubbles…hou vol hier op het forum! Met al die klagende meiden ;-). Zou ik erg jammer vinden!

Groetjes

Tessara
    Lid
    #4119421 Quote

He meiden,

Nou bij mij is de ong. afgelopen. Dus ik kan weer beginnen met klussen. Ben benieuwd hoe het deze maand zal gaan. Hoop dat het 6 dec. goed nieuws is!
    @ Angel en Bubbles, succes en veel plezier bij de gyn!
    @ Angel, ik hoop dat de gyn goed nieuws voor je heeft, dat de uitslagen van je bloedtesten goed zijn en dat blijkt dat je voldoende hormonen hebt om een hormoonbehandeling te starten! Misschien haal je mij wel in…kan maar zo! Wel fijn dat je dan wat meer duidelijkheid krijgt en minder onzekerheid. Vaak is een hormoonbehandeling wel mogelijk! Zou fijn zijn als je binnenkort zwanger bent van een tweeling (zou voor mij een droom zijn, een tweeling).
    @ Bubbles, spannend hoor zo’n eerste bezoek. Geniet van je zwangschap en maak je maar niet druk. Komt vast wel goed! Je kunt zwanger worden! Dus de eerste stap heb je al overwonnen. Nu moet het nog blijven zitten maar dat gaat meestal vanzelf. Daar kun je niets aan veranderen. Ik heb gelezen dat je dit niet kunt beinvloeden (enkel in negatieve zin door drugs, drank en sigaretten). Maar dat doe je allemaal niet. De rest is in de aanleg al bepaald. En dit is een niet zo grote kans. Je moet gewoon vertrouwen hebben dat alles goed komt.
    @ Mama2be. Succes met klussen. Hoop dat je deze maand ook geluk hebt!

Zou wel jammer zijn als susie ons heeft verlaten. Ik kan me zo voorstellen dat de interesse in dit forum verdwijnt omdat je een stap verder bent. Misschien heeft ze het te druk of is er wat anders? Wel jammer dat het groepje zo wordt uitgedund. Voel je je helemaal alsof je de laatste bent…en versterkt het gevoel van…zou het ons wel lukken?
    Bubbles…hou vol hier op het forum! Met al die klagende meiden ;-). Zou ik erg jammer vinden!

Groetjes

Tessara
    Lid
    #4119424 Quote

Oh sorry, hij deed het niet. Dus even te fanatiek op vernieuwen gedrukt…..

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4119463 Quote

@tessara: Hoop ook voor je dat je 6 dec positief nieuws hebt! Succes komende weken met klussen!!
    Ja hoop ook echt dat ik gewoon door middel van medicatie mijn hormoonhuishouding weer op regel heb en daardoor zwanger kan worden..Heb op de forum zwanger worden als het langer duurt een onderwerp gestart over hormoonscreening…benieuwd of daar wat reacties op komen..
    Mijn vriend is ook al erg bang dat we richting IVF enzo gaan..komt 1 of andere manier nu wel dichtbij..vooral omdat de overgang in onze fam zit en mijn onregelmatigheid..ga je haast denken dat ik weinig eitjes heb…Nou ja we zullen zien!!

en je gevoel van zou het ons lukken heb ik ook heel sterk..vooral als je nagaat dat we hier met ongeveer 8meiden waren gestart waarvan jij, ik en mama2be nog niet zwanger zijn…tjah…ik wens echt iedereen het zwangerschap maar dan denk je bij jezelf wel even weer van sh*t…waarom ik niet…

@bubbles: net als wat tessara zegt; hier blijven hoor!! zou het ook erg jammer vinden als je hier weg gaat 🙁
    probeer je inderdaad niet te druk maken over een miskraam…net als wat tessara zegt je kunt er toch niks aan veranderen..en klinkt heel grof.maar mocht je een miskraam krijgen (waar we uiteraard niet van uit gaan) dan moet je maar zo denken dat dat beter is dan dat het bevruchte eitje zich verder had ontwikkeld en je een gehandicapt kind zou krijgen…want een miskraam is niks voor niks, dan zit het gewoon niet goed…je eigen lichaam stoot het dan gewoon af!
    Maar net wat ik zei, niet van uit gaan..gewoon genieten en rustig afwachten…voor je het weet ben je 12 week verder en ben je veilig! 🙂 en de tijd vliegt dus!!

gaan jullie het weekend nog wat leuks doen?! Ik moet het weekend werken..ben wat ziek aan het worden volgens mij..maar het is net of het niet wil doorbreken…heb vorige week de gewone griepspuit gehad, dus misschien breekt het daarom niet door!
    Nou ja we wachten af..vandaag lekker dagje vrij!

Meiden, tot snel!!xxx

#4119612 Quote

He Meiden,

@ Allemaal: een zware dag achter de rug….we hebben met de collega’s een andere collega naar de laatste rustplaats gebracht. We zijn bij de crematie geweest.
    Dus het was een heftige dag….

@ Bubbels: fijn dat je familie het leuk vinden, is toch ook super. En niet te druk proberen te maken over een evt.miskraam.
    Dat is niet nodig,zolang je geen bloed verliest en je je goed voelt.
    En net zoals Angel zegt, als het dan toch mis zou gaan,dan is het maar beter zo.
    Maar het gaat gewoon goed bij jullie, en jullie gaan een super kind krijgen… 😀
    Hopelijk hou je ons wel op de hoogte, dan weten wij wat ons te wachten staat.
    Hoe voel je je verder?
    En hopelijk blijf je lekker bij ons kletsen, zou leuk zijn. Je bent nu zo vertrouwd… 🙂

@ Angel: Hoe is je tatoe geworden?
    Ben je tevreden?
    Kan me je gevoel heel goed indenken dat je dan vooral nu denkt, waarom wij niet….
    Lijkt me ook heel erg frustrerend….en dan zie je ook nog altijd veel zwangeren om je heen.
    Maar je moet nog wel moed houden meissie, wie weet slaat de medicatie wel aan.

Wij gaan het komend weekend lekker relaxen, morgen moet ik nog 1 dagje werken en zondag lekker niets…pffff ben ik ook wel ff aan toe.

@ Tessera: Hopelijk heb je ook een goede maand. En dan heb je een mooi sint kado op 6 december, zou mooi zijn !!!
    Bij mij nog geen ovu test die positief is, maar we hebben nu dag 15, dus kan nog… 😀
    Hoe gaat het met je man? Kunnen jullie alweer relaxed klussen?

Nou iedereen een fijne avond ,ik ga even bijkomen van alles.
    X

#4119613 Quote

He Meiden,

@ Allemaal: een zware dag achter de rug….we hebben met de collega’s een andere collega naar de laatste rustplaats gebracht. We zijn bij de crematie geweest.
    Dus het was een heftige dag….

@ Bubbels: fijn dat je familie het leuk vinden, is toch ook super. En niet te druk proberen te maken over een evt.miskraam.
    Dat is niet nodig,zolang je geen bloed verliest en je je goed voelt.
    En net zoals Angel zegt, als het dan toch mis zou gaan,dan is het maar beter zo.
    Maar het gaat gewoon goed bij jullie, en jullie gaan een super kind krijgen… 😀
    Hopelijk hou je ons wel op de hoogte, dan weten wij wat ons te wachten staat.
    Hoe voel je je verder?
    En hopelijk blijf je lekker bij ons kletsen, zou leuk zijn. Je bent nu zo vertrouwd… 🙂

@ Angel: Hoe is je tatoe geworden?
    Ben je tevreden?
    Kan me je gevoel heel goed indenken dat je dan vooral nu denkt, waarom wij niet….
    Lijkt me ook heel erg frustrerend….en dan zie je ook nog altijd veel zwangeren om je heen.
    Maar je moet nog wel moed houden meissie, wie weet slaat de medicatie wel aan.

Wij gaan het komend weekend lekker relaxen, morgen moet ik nog 1 dagje werken en zondag lekker niets…pffff ben ik ook wel ff aan toe.

@ Tessera: Hopelijk heb je ook een goede maand. En dan heb je een mooi sint kado op 6 december, zou mooi zijn !!!
    Bij mij nog geen ovu test die positief is, maar we hebben nu dag 15, dus kan nog… 😀
    Hoe gaat het met je man? Kunnen jullie alweer relaxed klussen?

Nou iedereen een fijne avond ,ik ga even bijkomen van alles.
    X

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct