Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Doen jullie aan kerst (cadeautjesbedoel ik)

• Auteur

Hoi allemaal,

Bij wie komt de kerstman langs met cadeautjes? Bij ons niet. Wij vieren hier sinterklaas! Ik vind dat harstikke leuk omdat dat een echt kinderfeestje is!
    Ik hou ook echt van kerst hoor; versieren, gezellig samen zijn, kaarsjes en lichtjes aan etc. Maar wij doen dan geen cadeautjes.

Ben benieuwd hoe jullie het doen.

groetjes miranda

#4119085 Quote

Nee ik vind de kerst heel erg leuk, maar ben zelf ook opgevoed met Sinterklaas als echt kinderfeest.
    Dus hier met de kerst geen kadoos.

Saskia

#4119094 Quote

hebben het er eigenlijk nog niet over gehad! We vieren voor t eerst sinterklaas en eerder deden we eigenlijk kados met de kerst, dus denk dat we het bij een kleinigheidje houden…

gr. Sas.

dotjuh
    Bijdrager
    #4119132 Quote

ik hoor hier eigenlijk helemaal niet thuis, maar op alle andere fora’s in t zo saai hahahaha
    hier is gelukkig nog wel leven in de brouwerij zie ik 😀

wij vieren zowel sinterklaas als kerst.
    ik heb een heleboel neefjes en nichtjes die nog geloven. daar vieren we het eigenlijk voor, want mn dochtertje snapt er nog niks van.
    (ze is nu 21 maanden)
    ze krijgt van de sint ook niet zo heel veel kado-tjes.

met kerst krijgt ze haar grote (duurdere) kado’s.
    gewoon gezellig thuis, met opa en oma erbij, en oom en tante. gezellige boel. met zn alle kado-tjes uitpakken.

ik kan niet wachten tot het zo ver is 😀
    zou zo graag de kasten en alles al willen versieren hahahahahha

veel plezier 😀

groetjes, do
    moeder van nathalia, 21 maanden en 11 weken zwanger van wondertje 2

#4119137 Quote

Jaaaa! wij vieren kerst met kadootjes maar ja als je in Canada woont vind ik ook dat je dan kadootjes onder de boom moet hebben. We vieren ook nog een beetje sinterklaas dus heerlijkdubbel op!

Groetjes Alberdien

#4119164 Quote

Wij vieren Sinterklaas lekker uitgebreid, cadeautjes, gezellig gourmetten en lekkere hapjes op tafel. 1e kerstdag vieren we bij mijn schoonfamilie, zonder cadeautjes, maar altijd lekker ongedwongen. Ieder maakt een gedeelte van het diner. Het is altijd reuze gezellig.

2e kerstdag vieren we bij mijn ouders. Die zijn wat meer van de chiquere dineetjes. Mijn vader is nu al bezig een zo perfect mogelijk menu samen te stellen. Mijn ouders kopen altijd voor de kerst iets groots voor de kinderen omdat het anders met Sinterklaas echt veel te veel word, en omdat ze het leuk vinden dat de kinderen weten dat het van opa en oma komt. (wij vertellen gelijk dat de Kerstman niet bestaat)

#4119190 Quote

Ik hoop wel op een mooi kerstcadeau..haha, ik ben dan jarig..dus zal wel lukken.!!![ eerste kerstdag..]
    Wij vieren Sinterklaas uitgebreid, en met kerst ligt er voor iedereen 1 cadeautje..voor de leuk..Maar dat kan dan wel iets duurs zijn..Of iets voor het gehele gezin.
    Vind het altijd allemaal leuk, maar onze Mees is de 19e ook nog jarig..dus erg veel tegelijk voor hem!
    Is dan wel minder leuk..

Gr Rina

#4119208 Quote

Wij vieren voor de kids dus Sinterklaas en dan doen we geen cadeautjes voor de volwassenen omdat we het echt een kinderfeest vinden. Kerst vinden we echt een familiefeest en dan ligt er meestal voor alle volwassenen iets moois onder de boom (een sierraad of parfum of kleding) en voor de kids echt iets heel kleins waarmee ze zich die dag kunnen vermaken, bv een kleurboek of iets dergelijks. Maar…….dit jaar was ik iets TE enthousiast met de Sintinkopen dat ik gisteren alles in ging pakken en we vonden dat ze toch wel erg veel cadeautjes krijgen. Toen hebben we bedacht dat het ook wel leuk is als ze met kerst nog iets moois krijgt als heel veel met de Sint. Dus dit jaar ligt er een (stiekem verlaat sint)cadeau onder de boom voor Isabelle!

Groetjes Babybelle

#4119226 Quote

Voor ons geen kerstcadeautjes… Alleen de sint, wat ik helemaal geweldig vind haha

Kerst heeft voor mij een andere betekenis dan cadeautjes, namelijk de geboorte van Jezus…

Enne, Lindy krijgt meer dan genoeg haha, dus wel fijn dat ze ‘maar’ 1x verwend wordt.

Sammie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct