Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Joy82 waar zit je nou???

• Auteur

Hahaha! Ik ben je wéér kwijt…! Ik heb wel op je vorige bericht regeareerd van 2 nov. Dus dat moet je nog ff lezen denk ik? Pag.3 dacht ik! Inmiddels is onze vakantie morgen aan zijn laatste dag, buiten het weekend dan.. Echt snel voorbij! 🙁 Morgen lekker naar binnenspeeltuin & zondag naar Burgers Zoo! Vandaag lekker gezwommen! Lekker genoten dus! En zaterdag natuurlijk Sint kijken op tv!! Onze man vind het wel leuk, maar mama vind het veel leuker & oma ook! Hahaha! Hoe doen jullie dat? En hoe staat het met de cyclus?? Laatste bericht was dag 34… 😀 Hoop dat je inmiddels een posi test heb gehad!! 😀 Hier morgen dag 50… Ik wacht het af.. Anders zaterdag testen… Best wel weer spannend.. Maar probeer me er niet al te veel op te focussen, want dan wordt ik het helemaal niet natuurlijk! :-S Ik lees je gauw????? We hebben al een tijd niet kunnen kletsen!! Fijn weekend vast!

Liefs!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct