Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Naar de dokter

• Auteur
  • inez05
    Lid

Hallo iedereen,

We zijn nu bijna een jaar bezig en wil nu naar de dokter gaan voor onderzoeken waar het misschien aan zou kunnen liggen.

Weet iemand misschien wat de procedure is als je naar de dokter gaat?

Ik wil deze maand nog afwachten en dan willen we graag naar dokter gaan.

Inez.

Niene79
    Lid
    #4119245 Quote

Hi Inez,

Ik zou gewoon ff contact opnemen met huisarts dan hoor je vanzelf wel wat hij/zij allemaal voor jullie kan doen.

Heel veel succes!!

Wenser
    Bijdrager
    #4119330 Quote

Hoi,

Als jij kijkt onder ‘als zwanger worden langer duurt’ dan vind je diverse verhalen over dit onderwerp. RToevallig is er nu nhet een topic op de eerste blz, maar ook verderop staan een aantla topics waar eea. wordt uitgelegd.

Veel sterkte.

Wenser

chantie
    Lid
    #4119412 Quote

Hoi Inez,

Ik heb het van de week ook nagevraagd aan de assistente en zij gaf aan dat hij een gesprek met jullie aangaat en aan de hand van dat je een verwijskaart geeft of andere tips geeft.

Veel succes!

Chantal

#4120185 Quote

Hoi,

Ik ben in mei gestopt met de pil…en ben ondertussen al naar de dokter geweest…
    Bij mijn geval ben ik heen gegaan omdat mijn cyclus onregelmatig was/is..toen hebben ze een uitstrijkje en inwendige echo gedaan..daar bleek niks uit te zijn gekomen…
    Nu ben ik 1x bij de gynacoloog geweest en is vorige week mijn bloed op gestuurd voor een hormoonscreening..
    Dus ik zeg gewoon heen gaan!! als je net zo’n huisarts als ik heb dan word je wel doorverwezen!
    Succes!

Groeten Angel 2009

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct