Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zaterdag gaat mijn moeder de babykamer

• Auteur

behangen, heb er zo’n zin in, kan ik lekker alles een plekje geven en aankleden, ben er al helemaal uit wat ik ga doen, heb net een bruin rolgordijn met zilveren strepen erover opgehangen, een muur wordt donkerbruin kreukel behang en de andere muren creme. Tegen de bruine muur komt een witte commode met een witte plank erboven en tegen de andere muur een koloniaal ledikantje en ik wil alles aan gaan kleden met rood dus rode manden, rode lamp enz. Kan dus voor een jongen en meisje, heb er echt mega zin in

#4119331 Quote

Klinkt super leuk!

Heerlijk hoor, eindelijk beginnen! Ik kan ook niet wachten…. Bij ons is de zolder nu bijna af en dan kunnen onze spullen naar boven toe. Pas als ons oude slaapkamer helemaal leeg is kunnen wij gaan beginnen met de babykamer. Ik heb er ook heel veel zin in!

Succes!

Liefs,

#4119626 Quote

Leuk dat je het al helemaal uitgedacht hebt. Wij gaan morgen behang uitzoeken. Ik ben er ook wel aan toe om het kamertje in orde te maken. Leuk!
    Succes!

x Taraneh

#4120071 Quote

Leuk leuk leuk.

Dus al druk bezig geweest met het kamertje.
    Hoe is het behang geworden?

#4121108 Quote

En wanneer komt ze bij mij? hahaha
    Geniet er maar lekker van.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct