Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

de naam wat vinden jullie ervan?

• Auteur

hoi

ik heb een dochter van 5 jaar en ze heet Fenna nu krijgen we een zoontje en die wouden we de naam Levi geven.wat vinden jullie van de combi?

grt ik

Josh
    Lid
    #4119386 Quote

vind het mooi passen, maar moet wel bekennen dat ik zelf echt helemaal geen kijk heb op namen… Dus heb je denk ik niet veel aan mij ben ik bang.

Ik heb zelf nog 2 jongens namen nodig, 2e en 3e naam… Ik dacht als 3e OTIS… maar daar krijg ik rare reactie’s op zeg…

#4119388 Quote

De combi vind ik leuk! Maar wat natuurlijk veel belangrijker is dan mijn mening, is dat jullie het de meest geweldige en mooiste naam vinden.

Succes!

Liefs, Nicole 22w6d

#4119408 Quote

Fenna en Levi… klinkt inderdaad leuk!
    ik ben er ook eindelijk uit wat de naam gaat worden samen met mn vriend!

#4119433 Quote

ik vind het een leuke combi
    2 mooi namen

@josh
    hoezo rare reacties? vind t lang niet zo erg hoor

#4119437 Quote

Hoi bedankt!we zijn er nog niet helemaal uit hoe we Levi gaan schrijven met een y of i achteraan!

Lees ook: Zwanger, en nu?

Josh
    Lid
    #4119441 Quote

@mcuijpers, lang niet zo erg klinkt ook niet zo heel erg positief hoor :D. Ach ik ben er nog niet uit en het is “maar” de 3de naam en misschien krijg ik wel een meisje… 😀 De reactie’s komen van mijn familie zucht… je gaat toch niet je kind zo noemen enz.. lijkt wel op Lotus die tioletpapier… enz..

beyou
    Bijdrager
    #4119461 Quote

vind het allebei 2 leuke namen.
    passen ook wel bij elkaar.
    maar maakt niet zo veel uit toch als het bij elkaar past is wel leuk dat wel.
    maar gaat ook omdat je gewoon zelf een leuke naam vind. 🙂

#4119464 Quote

hoi ik vind otis wel een mooie naam!ik weet niet hoe je andere kinderen heten?als jullie hem mooi vinden dan is het goed.ik had er nog nooit van gehoord maar wel erg leuk.mag ik vragen waar jij uit de buurt komt?ik kom uit sittard.
    groetjes kim

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct