Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Sinterklaas

• Auteur

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zo ver…!
    Moet eerlijk bekennen dat ik altijd meer met kerst heb gehad, maar nu met ons meisje vind ik de sint toch ook erg leuk!
    Indy roept de hele tijd ‘piet’ en ‘klaasje’. Zo lief, en als we de cd van VOF de kunst aan zetten (echt een aanrader!!!!) begint ze meteen te zingen en te dansen. Gezellig toch?
    Ik was benieuwd of het bij jullie ook een beetje leeft of dat jullie nog wachten tot ze groter zijn…
    Wij gaan morgen op tv de sint kijken, zondag live hier in t dorp. Ze mag dan als piet verkleden, haar schoen zetten een paar keer en natuurlijk pakjesavond vieren! Heerlijk, heb er nu al zin in. En jullie?

#4119405 Quote

ook hier word sinterklaas lekker geviert
    ook morgen na de intocht op tv kijken en zondag naar de sint in de stad

ook karlijn mag een paar x d’r schoentje zetten en op 5 december komt de snt bij ons thuis voor haar en haar zusje e haar neefje en nichtje

ben benieuwd hoe ze erop reageerd
    vorig jaar vond ze t geweldig
    vooral dezwarte piet en de pepernoen hahahaa

dotjuh
    Bijdrager
    #4119429 Quote

ook wij vieren sinterklaas.
    we gaan morgen toch waarschijnlijk naar de intocht van sinterklaas.
    (dus misschien zien jullie ons nog wel op tv hihihi)

5 dec vieren we sinterklaas bij mn oom en tante thuis.
    een tante, een vriendin van mn tante en een oom spelen voor zwarte piet, en een andere oom speelt sinterklaas. (al jaren)
    nadat alle kids op schoot zijn geweest, komen alle kadotjes. nadat alles is uitgepakt, alle kids dus lekker verwend zijn, ruimen we de boel op, en gaan we weer lekker naar huis.
    al met al zijn we dan toch wel weer een paar uur zoet.

nathalia mag hier ook haar schoentje zetten, maar we zetten ze ook bij de appie, mac donalds, enz en natuurlijk bij oma 😀

aan slingers en zo doen we niet. dat vind ik dan weer iets te overdreven want echt snappen doet ze het natuurlijk nog niet.
    wel roept ze oo kde hele tijd piet, maar ook naar donkere mannen die voorbij lopen roept ze piet hahaha

liefs, do

dotjuh
    Bijdrager
    #4119430 Quote

ook wij vieren sinterklaas.
    we gaan morgen toch waarschijnlijk naar de intocht van sinterklaas.
    (dus misschien zien jullie ons nog wel op tv hihihi)

5 dec vieren we sinterklaas bij mn oom en tante thuis.
    een tante, een vriendin van mn tante en een oom spelen voor zwarte piet, en een andere oom speelt sinterklaas. (al jaren)
    nadat alle kids op schoot zijn geweest, komen alle kadotjes. nadat alles is uitgepakt, alle kids dus lekker verwend zijn, ruimen we de boel op, en gaan we weer lekker naar huis.
    al met al zijn we dan toch wel weer een paar uur zoet.

nathalia mag hier ook haar schoentje zetten, maar we zetten ze ook bij de appie, mac donalds, enz en natuurlijk bij oma 😀

aan slingers en zo doen we niet. dat vind ik dan weer iets te overdreven want echt snappen doet ze het natuurlijk nog niet.
    wel roept ze oo kde hele tijd piet, maar ook naar donkere mannen die voorbij lopen roept ze piet hahaha

liefs, do

dotjuh
    Bijdrager
    #4119432 Quote

dat was weer 1 keer te veel 😛
    rot forum

dvd80
    Lid
    #4119458 Quote

Hallo,

ook hier wordt Sinterklaas gevierd. Al doen we dit meer voor Tijn en onszelf, hahaha.
    Bente snapt er nog echt niets van. Ze weet wie het zijn als ze ze op tv ziet, maar verder komt ze echt nog niet. Tijn is nu 3 en leeft nu voor het eerst helemaal mee. Morgen kijken we met Tijn naar de intocht, ik zal naar je uitkijken Do! En morgenavond mogen ze hun schoen zetten, vrienden van ons komen ook, dus er staan 5 schoentjes voor onze achterdeur morgenavond!
    Zondagmiddag gaan we naar de intocht in Dinxperlo, het is alleen op een rot tijd, 12.45, maar goed.
    Volgend jaar zal ook Bente er veel van mee krijgen.

Groetjes Danielle

dotjuh
    Bijdrager
    #4119505 Quote

ja de grote intocht morgen is ook op een rot tijd. half 1 komt hij ongeveer aan.
    maaruhhh…. ik heb net even t weerbericht gezien voor morgen. hihi voorspelt niet veel goeds.
    no way dat ik daar met regen en windstoten ga staan. dan liever met een warme kop chocomelk voor de buis hahahaha. dus we kijken morgen wel of we gaan of niet.

Emmy79
    Bijdrager
    #4119517 Quote

@do
    Ik wilde net typen dat je dus toch maar wel naar de intocht ging (omdat je dit eerst niet zag zitten)
    Maar nu zie ik dat je toch twijfelt ivm het weer.
    Schiedam is voor ons ook makkelijk te rijden, (ik zou meteen even bij mijn oma langs kunnen wippen haha), maar we gaan er zeker niet heen.

Hier komt hij ook per boot aan en dan gaat hij langs alle winkelcentra in het dorp. Afhankelijk van het weer gaan we af naar de intocht hier in het dorp, of anders bij het winkelcentrum in de buurt.

Ben benieuwd hoe Minoux reageert. Ik kan me vorig jaar nog zo goed herinneren…haar 1e sinterklaas. Toen was ze nog zo klein……zucht (hihi)

Groetjes, Bianca

dotjuh
    Bijdrager
    #4119553 Quote

ja erwin wilde zo graag er naar toe.
    ja, schat, dat is de sinterklaas waar wij mee op zijn gegroeid. die mogen we nu in het echt zien.
    hahahahaha bijna 28 jaar he hahahaha
    wat dat betreft voelt hij zich dan weer een klein kind 😛
    en nu hij zelf een kind heeft, is dat natuurlijk een heel goed dekmantel he hahahaha
    maar ja, ik ga niet met regen en windstoten daar staan koukleumen. dat kan mijn lichaam niet aan, en dat doe ik nathalia ook niet aan.

we zien t morgen wel. als t weer mee valt, gaan we wel ff.
    van ter voren goed op buienradar kijken hahahaha

ja, hij zal hier op zuidplein ook vast komen (de neppe sint dan hihi) daar gaan we ook wel naar toe.
    hoe meer pieten nathalia ziet, hoe leuker t wordt natuurlijk. (of hoe enger hahaha)

nou, heel veel plezier 😀
    vergeet de camera niet hihihi

liefs, do

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct