Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Weer zo nerveus

• Auteur

Hoi dames,

Ik wil het gewoon even van me afschrijven. Ik ben gewoon zo gespannen. Vanavond mag ik weer voor een (pret) echo, maar ben weer zo bang. Straks is het weer mis (zou dan de derde keer zijn)
    Ik ben morgen jarig, en ik hoop zo dat ik iedereen het goede nieuws kan vertellen, maar ik kan gewoon helemaal niet blij en gelukkig zijn met de zwangerschap. Ik wilde dat de 12 weken voorbij waren. Nog een weekje. We hebben het al aan een bescheiden groepje verteld, maar de spanning is nu weer zo groot.

Liefs Jen

Josh
    Lid
    #4119504 Quote

Spannend idd. Veel succes. Het komt allemaal vast wel goed! Knuff

Josh
    Lid
    #4119510 Quote

sorry 2 maal.

kcolle
    Lid
    #4119559 Quote

heel veel succes!

#4119600 Quote

Sterkte nog even en hopelijk straks goed nieuws!

lot75
    Lid
    #4119608 Quote

wat spannend he…
    ik hoop hier snel mooi nieuws te lezen!

liefs lot.

#4119650 Quote

jen, hopelijk was je echo super en kan je het morgen lekker vertellen.
    Fijne verjaardag morgen

#4119651 Quote

Hey meiden, bedankt voor jullie lieve reacties, nog een uurtje en dan mogen we! Laat het vanavond nog even weten hoe het is gegaan!!

#4119687 Quote

JAAAA. Alles was goed! we hebben baby zelfs al zien springen! zo leuk om te zien! Nu voelt het echt helemaal ok, ik ga echt mn best doen om vanaf nu te genieten. Loop nu ook niet meer achter in de groei, de uitgerekende datum is 7 juni dus 24 juni hoop ik mn tweede kindje te krijgen (word geplanned)

Liefs Jen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct