Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ook de 20 wk echo gehad…een gezonde jongen op komst!

• Auteur

Ook wij zijn volledig goedgekeurd. Een gezonde hollandse knul is onderweg. Hij was superbeweeglijk, daarom maar 1 fototje, want hij wilde gewoon niet stil liggen. Grappig hoor.

Hij is weer net even groter dan gemiddeld, net als mijn eerste. Ik maak mijn borst alvast nat 🙂

Ik voel hem nu heel goed, ook steeds meer overdag als ik gewoon bezig ben. Vind het helemaal te gek om weer op herhaling te gaan in deze superbijzondere ervaring van zwanger zijn. Ik vind zwanger zijn dan ook helemaal leuk en kan me niks voorstellen bij mensen die dat niet hebben.

Ik sluit dus aan in de rij van het blijde maart nieuws!

Groetjes, Marijne 21 wk

#4119568 Quote

Wat ontzettend fijn dat alles goed was!!!
    Een lekkere hollandse gezonde knul, wat wil je nog meer??!!!
    Geniet er lekker van!!!!

Liefs marielle 21+4 w

#4119574 Quote

Van harte gefeliciteerd met de goede echo. Bij ons was de echo ook erg moeilijk. Ons meisje was ook erg bewegelijk dus de VK had het niet makkelijk.
    Lekker genieten nu.

Groetjes Peet

#4119586 Quote

hier nog zoon voetballer in de buik! heb ook maar 1 foto en die is nog best onduidelijk.

geniet er nu maar dubbel en dik van!

#4119591 Quote

Gefelicteerd! Ook onze knul wilde niet stil liggen…. Jongenskwaal?

Liefs, Nicole 22w6d

#4119644 Quote

Bij ons kon je niet zien wat het wordt, onze kleine lag heerlijk met zijn of haar beentjes gekruisd te slapen, en werd niet eens wakker van al het gepor van de echo mevrouw. Ik had de volgende dag spierpijn in mijn buik. Maar ja, we zien het wel als het komt…

Groeten Linda

#4119701 Quote

bij ons kon je het volgens mij wel zien maar we wilden het niet weten…
    ik heb toch liever een verrassing…

groetjes lenie

blondy
    Lid
    #4119852 Quote

Gefeliciteerd met de goede uitslag!

#4120068 Quote

Leuk een knul!

Geniet maar van het goede nieuws.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct